کد خبر: ۳۷۷۱۶۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، بابت قهرمانی در لیگ برتر، استقلالی‌های خوزستان زیاد پاداش گرفتند اما مدیرعامل باشگاه برای پاداش دادن به بازیکنانش هنوز دست به جیب نشده است. اولین پاداش را علی شفیع‌زاده به استقلالی‌ها داد که 50 سکه بود. همینطور شهرداری اهواز برای اعضای تیم استقلال اهواز سکه و سفر کربلا در نظر گرفت و بانک ملی هم که مالک باشگاه به حساب می‌آید، 500 سکه به تیم ویسی پاداش داد. بازیکنان استقلال خوزستان اما حالا منتظر پاداشی هستند که مدیرعامل وعده داده بود و گویا فراموش کرده وعده‌اش را.

 بعد از قهرمانی استقلال خوزستان در نیم فصل، مدیرعامل این باشگاه وعده داد که در صورت قهرمانی در پایان لیگ پانزدهم به هر یک از اعضای تیم یک پژو پارس پاداش می‌دهد. حال آنکه زهیوی در مصاحبه اخیرش گفته: «قرار بود پژو پارس پاداش بدهند اما حتی یک دوچرخه هم ندادند.»

راست و دروغش گردن راوی اما شنیدیم عبدالله ویسی بابت عملی نشدن این وعده مدیرعامل دلخور است که البته علی پورکیانی قائم مقام استقلال خوزستان ادعا کرده اصلا قرار نبوده پژو پارس پاداش بدهند: «قرار نبوده به بازیکنان خودرو بدهیم که به خاطر ندادنش آنها یا ویسی ناراحت شده باشند.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها