کد خبر: ۳۷۸۹۲۸
زمان انتشار: ۱۵:۳۰     ۱۳ خرداد ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیوز، وحید حمدی‌نژاد بازیکن فصل گذشته نفت تهرن که همچنان از مشکلات مالی این باشگاه گلایه‌مند است، در مورد وضعیت قراردادش با نفتی‌ها می‌گوید: «من بازیکن آزاد هستم و قراردادی با این باشگاه ندارم اما نمی‌دانم چرا مزایده باشگاه به تعویق افتاده و اطلاعی از این مساله ندارم. باید خودم به باشگاه بروم و ببینم موضوع چیست. از طرفی بازیکنان می‌خواهند وضعیت خودشان را بدانند و از طرف دیگر بحث‌های مالی در میان است که باید ببینیم تکلیف آن چه می‌شود.»

 

حمدی‌نژاد درباره مطالبات مالی‌اش از باشگاه نفت تهران ادامه می‌دهد: «بقیه بازیکنان در حدود 40- 50 درصد از باشگاه نفت دریافتی داشته‌اند اما من و علیرضا عزتی حدود 20 درصد از باشگاه نفت پول گرفتیم. این مشکلات مالی باشگاه نفت آنقدر زیاد بود که 30 بار بازیکنان قصد داشتند اعتصاب کنند اما ما با صحبت‌هایی که با بازیکنان کردیم آنها را مجاب کردیم در تمرینات بمانند.»


مدافع فصل گذشته نفت درباره پیشنهادهایش از دیگر باشگاه‌ها می‌گوید: «از آنجایی که من بازیکن آزاد هستم مشکلی برای رفتن به تیم دیگر ندارم. چند تیم پیشنهادهایی داده‌اند اما هنوز به صورت صددرصد با هیچ تیمی به توافق نرسیده‌ایم. از طرف باشگاه استقلال هم تماس‌هایی داشته‌ام مبنی بر اینکه دفاع چپ این تیم مشکل دارد و من را می‌خواهند اما باید ببینم تکلیف خودم چه خواهد شد. باید ببینیم در برنامه‌های منصوریان هستم یا نه.» 

 

در رابطه با اینکه مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال اعلام کرده اگر نفت خریدار نداشته باشد به جای این تیم فجرسپاسی به لیگ برتر می‌آید، ادامه می‌دهد: «نمی‌دانم چرا تاج این حرف را زده اما فکر می‌کنم صحبت‌های او برای سال‌های آینده بود. از طرفی اگر اسم تیم نفت عوض شود، قرارداد بازیکنان هم خود به خود از بین خواهد رفت. با این همه من فکر می‌کنم نفت مشتری دارد اما اینکه چرا مزایده به تعویق می‌افتد، برای من جای سوال است.»

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها