کد خبر: ۳۷۹۱۱۴
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۱۶ خرداد ۱۳۹۵
وزیر خارجه ارمنستان پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار با همتای ایرانی خود در خصوص مناسبات دوجانبه و تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی به رایزنی پرداخت.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، ادوارد نعلبندیان وزیر خارجه ارمنستان پیش از ظهر امروز (یکشنبه) در محل وزارت خارجه ایران با محمدجواد ظریف همتای ایرانی خود راه‌های گسترش مناسبات تهران و ایروان در ابعاد مختلف را بررسی کرد.

این دومین سفر نعلبندیان به تهران طی 2 سال گذشته است. وی 15 اردیبهشت ماه 1393 به تهران سفر و با ظریف و دیگر مقامات کشورمان به گفت‌وگو درباره مناسبات دوجانبه پرداخت.

وزیر خارجه ارمنستان در آن سفر حامل پیام رئیس جمهور این کشور برای حسن روحانی بود و در دیدار با رئیس جمهور کشورمان پیام سرژ سرکیسیان را به همتای ایرانی ابلاغ کرد. این اولین سفر دوجانبه نعلبندیان در دولت یازدهم بود. البته او در ابتدای آغاز به کار دولت یازدهم و در زمان مراسم تحلیف حسن روحانی، رئیس جمهور کشورش را در این سفر همراهی کرد.

به‌گزارش فارس، ظریف هم ششم بهمن ماه 1393 سفری دو روزه به ایروان داشت و با مقامات این کشور از جمله نعلبندیان دیدار و گفت‌وگو کرد.

رئیس دستگاه دیپلماسی شنبه هشتم خرداد ماه سالجاری میزبان وزیر خارجه لیتوانی و یکشنبه نهم خرداد ماه نیز با همتای اوکراینی خود در تهران دیدار و گفت‌وگو کرد.

وزیر خارجه ایران یکشنبه شب (نهم خرداد ماه) نیز سفری به چهار کشور اروپایی لهستان، فنلاند، سوئد و لتونی داشت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها