کد خبر: ۳۸۰۱۷۴
زمان انتشار: ۱۴:۱۸     ۲۳ خرداد ۱۳۹۵
نماینده مردم تهران در مجلس با انتقاد از عدم واکنش وزارت امور خارجه کشورمان نسبت به مستند بی بی سی در مورد امام (ره) گفت: وزارت خارجه باید واکنش قاطع تری نسبت به عربستان به واسطه نقشش در جنایات علیه مردم یمن و حمایت از تروریست‌ها در فلوجه نشان دهد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز (یکشنبه 23 خرداد) در صحن علنی مجلس و پس از ارائه گزارش محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه از روند و دستاوردهای اجرای برجام از وی به عنوان یک شخصیت برجسته دیپلماسی در جهان اسلام یاد کرد و با تاکید بر اینکه دستاوردهای برجام خیلی بیش از این است که مطرح شد گفت: برخی عهدشکنی‌هایی از طرف آمریکایی می‌بینیم و امروز نیز آقای ترامپ و خانم کلینتون سخنانی مبنی بر پاره کردن برجام می‌گویند که مصرف داخلی داشته و شعاری تبلیغاتی است.

وی با توصیه به دو نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا مبنی بر مطالعه حقوق بین‌الملل در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بین سرمایه گذاری خارجی و واردات تفاوت است و مجلس نیز در تصویب برخی از قراردادهای فاینانس نقش داشته است.

کواکبیان با اشاره به نقش دولت عربستان سعودی در فاجعه منا، حمایت از تروریسم و تروریست‌ها در فلوجه و کشتار مردم یمن گفت: از وزارت امور خارجه انتظار می‌رود که واکنش قاطع تری نسبت به این رژیم نشان دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی از کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به عنوان کمیسیون مادر در مجلس یاد کرد و با ابراز امیدواری نسبت به حاشیه نرفتن آن تحت فعالیت کمیسیو‌ن‌های ویژه‌ای چون برجام در پایان اظهار داشت: امام (ره) انقلابی بود ولی ما از وزارت امور خارجه واکنشی نسبت به مستند اخیر بی بی سی ندیدیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها