کد خبر: ۳۸۱۰۷۴
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۲۹ خرداد ۱۳۹۵
شایعاتی درباره علاقه سرمربی صبای قم به جذب هافبک نفت تهران منتشر شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از جام نیـوز، علی دایی علاقه زیادی به جذب بازیکنان نفت تهران نشان داده و تاکنون نفرات زیادی از این تیم از جمله محمد دانشگر و ارسلان مطهری را جذب کرده است.

حالا صحبت از یک بازیکن دیگر نفت در صبای قم است. دایی برای تیمش پلی میکر می خواهد و بازیساز مورد نظرش کسی نیست غیر از ایمان مبعلی. می گویند به دایی پیشنهاد شده که مبعلی را به خدمت بگیرد و او هم چراغ سبز نشان داده است.

مبعلی ستاره فصل پیش نفت تهران که تیم شان از هم پاشیده است، بعد از یازده سال و در حالی که علی منصوریان او را برای تیمش، استقلال نخواست حالا از دایی پیشنهاد دارد. دایی که 11 سال قبل بر سر یک تکل از ایمان با او درگیر شد و بعدش دیگر ایمان به تیم ملی دعوت نشد و جام جهانی 2006 را از دست داد و همه گفتند این اتفاق حاصل آن دعوا بوده است.

محمد مایلی کهن همان روزها در برنامه ویژه جام جهانی و بعد از بازی های آن دوره از دایی انتقاد کرد و به آن ماجرا اشاره کرد. دایی سر همان گفته های تلویزیونی مایلی کهن از او شکایت کرد و دعواهای سریالی شان از ایمان شروع شد.

حالا سال ها بعد از ان اتفاق مبعلی به تیم دایی می رود. این انتقال بی شک یکی از مهم ترین اننقال های فصل می شود و باید دید مبعلی - که اخیرا رابطه اش با دایی خوب شده - حاضر می شود برای تیمی بازی کند که سرمربی اش دایی است یا خیر!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها