کد خبر: ۳۸۱۹۱۶
زمان انتشار: ۱۶:۰۴     ۰۲ تير ۱۳۹۵
غلامحسين شيري علي آبادي بيان داشت: تورم تك رقمي از بين برنده بيكاري و تعطيلي واحدهاي توليدي صنعتي است و تورم تك رقمي بايد بتواند پويايي اقتصاد مقاومتي، رونق بازار و عرضه بدون محدوديت كالاهاي داخلي را فراهم نمايد تا اشتغال جوانان ميسر شود.

به گزارش پایگاه 598، غلامحسين شيري علي آبادي عضو سابق كميسيون اقتصادي در گفتگو با بسيج، با بيان اينكه نرخ تورم تك رقمي با ركود اقتصادي در تضاد است اظهار داشت: دو سال پيش در مجلس اعلام كردم تورم و ركود بايد توامان باشد نبايد تورم بر ركود غالب شود و بالعكس.

وي با بيان اينكه اگر تورم غالب شود نابساماني اقتصادي رفع نمي شود افزود : تورم مولفه منحصر بفرد در رشد اقتصادي نبوده است بلكه به پارامترهاي ديگري اعم از كاهش و از بين رفتن ركود وابسته است، رونق اقتصادي با رشد و توسعه توليدي شكل مي گيرد ولي واقعيت اقتصادي جامعه بيانگر تورم تك رقمي نيست.

شيري علي آبادي بيان داشت: تورم تك رقمي از بين برنده بيكاري و تعطيلي واحدهاي توليدي صنعتي است و تورم تك رقمي بايد بتواند پويايي اقتصاد مقاومتي، رونق بازار و عرضه بدون محدوديت كالاهاي داخلي را فراهم نمايد تا اشتغال جوانان ميسر شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها