کد خبر: ۳۸۲۰۴
زمان انتشار: ۱۷:۵۸     ۱۶ بهمن ۱۳۹۰

 نماینده مردم سمنان در مجلس با اشاره به اقدامات انتخاباتی حزب مردم‌سالاری، گفت: این حزب به فضل خداوند در غیر از تهران لیست ۱۰۰ نفری خواهد داشت و در تهران لیست 15 نفری ارائه خواهد داد.
 
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مصطفی کواکبیان نماینده مردم سمنان در مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز طی نطق میان‌دستور در صحن علنی مجلس با تبریک میلاد پیامبر اسلام (ص) و نخستین سالگرد خیزش‌های مردمی و بیداری اسلامی و ایام دهه فجر، اظهار داشت: امیدوارم تمام مردم ایران علاوه بر شرکت پرشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی نیز در صفوف فشرده پای صندوق‌های رای حاضر شوند.

وی افزود: ملت ایران باید با حضور در انتخابات به مستکبران عالم ثابت کنند که نه تنها ملت ایران با سرافرازی علی‌رغم تحمل تمام مشکلات درونی و تحریم‌های به اصطلاح فلج‌کننده اقتصادی را پشت سر می‌گذارند بلکه به تحریم انتخابات از سوی ضدانقلاب خارجی و اجانب بر اساس وصیت‌نامه رهبر کبیر انقلاب پاسخ نه خواهند گفت.

این نماینده مجلس با اشاره به توصیه مقام معظم رهبری به شورای نگهبان گفت: طبق فرموده رهبری شورای نگهبان نباید سطح صلاحیت‌ها را آنقدر بالا ببرند که تنها عده‌ای اندک بمانند.

کواکبیان ادامه داد: اخیراً علیه بنده شبکه‌های ماهواره‌ای و سایت‌ها فراوان سخن می‌گویند؛ عده‌ای ما را ادامه فتنه می‌خوانند و عده‌ای اسب تروای نظام اما ما نیز با خدا عهد بسته‌ایم که هرچه تکلیف و وظیفه است، همان را انجام دهیم.

وی با اشاره به اقدامات انتخاباتی حزب مردم‌سالاری، گفت: این حزب به فضل خداوند در غیر از تهران لیست ۱۰۰ نفری خواهد داشت و در تهران لیست 15 نفری ارائه خواهد داد. هرچند از لیست سراسری ما هنوز ۳۵ نفر بلاتکلیف هستند، بویژه نمایندگان فعلی مجلس که اکثر آنها از خانواده‌های شهدا بوده و یا ایثارگر و آزاده و یا جانباز هستند که امیدوارم در زمان باقیمانده شورای نگهبان صلاحیت آنها را تایید کند.

این نماینده سمنان در خانه ملت، همچنین تصریح کرد: ملت رشید ایران قطعا به نامزد‌الدوله‌هایی که مجلس را در راس امور نمی‌دانند، ولی با تمام وجود می‌خواهند آن را تسخیر کنند، دست رد خواهد زد.

کواکبیان همچنین اشتغال واقعی و نه آماری، مهار تورم و گرانی و نقدیندگی، مقابله جدی و تدبیر صحیح در برابر تهدیدها و تحریم‌های بین‌المللی را اساسی‌ترین خواسته ملت ایران دانست و گفت: این خواسته‌ها بویژه درخواست طبقات محروم جامعه است؛ طبقاتی که به تأبیر امام پیروزی انقلاب مرهون کوشش آنها است.

وی با اشاره به لغو سفر هیئت دولت به استان سمنان تاکید کرد: انتقال پایتخت سیاسی و اداره کشور به سمنان، انتقال آب دریای خزر به استان، اجرایی شدن تمام مصوبات سفرهای قبلی و اجرای قانون ادغام وزارتخانه مسکن و راه و شهرسازی در استان از جمله خواسته‌های مردم سمنان از دولت است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها