کد خبر: ۳۸۴۷۷۹
زمان انتشار: ۲۲:۲۶     ۲۴ تير ۱۳۹۵
رسولی افزود: آنچه كه اتفاق افتاده به طور مشخص از ناحيه حزبی است كه مدعي پرچم‌داري دولت است. فراتر از بدعهدي، آنچه كه در عمل اتفاق افتاد، اين بود كه اين ظرفيت در فرايند شكل‌گيري اركان مجلس به ويژه تعيين رئيس مجلس به جاي آن كه از حاميان خود تشكر كند و با كمك و هم‌افزايي، جايگاه سياسي و اجتماعي خويش را پس از راي تعيين‌كننده مردم به مجلس استحكام بيشتري بخشد، متاسفانه از ياران همراه خود رويگرداني كرده و مشخصا بعضي از وزراي اين دولت به صورت رسمي و واقعي براي كمك به جريان رقيب دولت بسيج شدند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، حسن رسولی فعال سیاسی اصلاح طلب در مصاحبه با روزنامه آرمان در خصوص دلخوری عارف و جریان اصلاحات از دولت یازدهم و رئیس جمهور اظهار داشت: جريان اصلاحات در سال ۹۲ و در سال‌های ۹۴ و ۹۵ بدون هيچ پيش شرطي تمام قد در جايگاه تقويت و حمايت از دولت اقاي روحاني بروز وظهور داشته است. تكرار و توالي اين حمايت و همراهي، از انچنان عمقي برخوردار بوده است كه هيچ كارشناس و تحليل‌گر سياسي مسائل ايران تاكنون در اين حمايت صادقانه اصلاح‌طلبان با محوريت دكتر عارف از دولت شك و ترديدي به خود راه نداده است.

وی افزود: آنچه كه اتفاق افتاده به طور مشخص از ناحيه حزبی است كه مدعي پرچم‌داري دولت است. فراتر از بدعهدي، آنچه كه در عمل اتفاق افتاد، اين بود كه اين ظرفيت در فرايند شكل‌گيري اركان مجلس به ويژه تعيين رئيس مجلس به جاي آن كه از حاميان خود تشكر كند و با كمك و هم‌افزايي، جايگاه سياسي و اجتماعي خويش را پس از راي تعيين‌كننده مردم به مجلس استحكام بيشتري بخشد، متاسفانه از ياران همراه خود رويگرداني كرده و مشخصا بعضي از وزراي اين دولت به صورت رسمي و واقعي براي كمك به جريان رقيب دولت بسيج شدند.

رسولی گفت: يعني برعكس آنچه عمل شد كه ما در وحدت تاكتيكي جريان رقيب شاهد بوديم. درست قبل از انتخابات مجلس دهم جريان جبهه پايداري بدترين نوع مخالفت‌ها را با آقای لاریجاني داشت و حتي از گذاشتن نام ايشان در ليست انتخاباتي خويش خودداری كرده بود اما در جريان اركان شكل‌گيري مجلس و به ويژه رياست مجلس كاركردگرايانه آمدند و از رياست دكتر لاريجاني حمايت كردند.

وی ادامه داد: آنچه كه به نظر من مورد غفلت قرار گرفت همه‌جانبه نگري جامعه سياسي و بروز رفتار جامع و منسجم در اردوگاه مدعيان حلقه اول دولت بود كه از نظر من خطايي مهم و راهبردي صورت گرفت. اميدوار هستم چهره‌هاي مجرب كابينه در ۱۰ ماه آینده در اصلاح اين رويه‌ نامناسب در مسير تقويت انسجام ياران واقعي دولت تلاش موثري داشته باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها