أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۸۵۹۱۷
زمان انتشار: ۱۵:۲۱     ۰۲ مرداد ۱۳۹۵
وزیر خارجه عراق در حاشیه اجلاس اعضای ائتلاف بین المللی ضد تروریسم برای وزیر خارجه سعودی خط و نشان کشید.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرآنلاین، وزیر امورخارجه عراق روز جمعه در حاشیه اجلاس اعضای ائتلاف بین المللی ضد تروریسم به رهبری آمریکا، به همتای سعودی خود درباره اظهارات مداخله گرایانه وی و سفیر کشورش در بغداد، تذکر داد و این اظهارات را قاطعانه مردود دانست.

خط‌ونشان ابراهیم‌جعفری برای الجبیر +عکس

احمد جمال سخنگوی وزارت امور خارجه عراق در بیانیه ای گفت که وزیران خارجه عراق و سعودی در حاشیه نشست ائتلاف بین المللی، ملاقات کرده اند.

وی گفت در این دیدار ابراهیم جعفری به عادل الجبیر در خصوص اظهارات مداخله جویانه وی و ثامر السبهان سفیر این کشور در بغداد، گفت: وزیر امورخارجه عراق نسبت به ادامه این اظهار نظرها ابراز نگرانی کرده است.

عادل الجبیر به دنبال دخالت های مکرر سفیر کشورش در بغداد که با اعتراض های گسترده ای روبه رو شد ، در جریان یک کنفرانس خبری در پاریس، خواستار انحلال الحشدالشعبی شده بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها