کد خبر: ۳۸۶۷۱
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۱۸ بهمن ۱۳۹۰
مدیرکل اداره نظارت و ارزشیابی گفت: پروانه نمایش موقت فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» برای نمایش در جشنواره فیلم فجر صادر شد و هیچ مانعی برای اکران این فیلم در جشنواره وجود ندارد.

«علیرضا سجادپور» در گفت‌وگو با خبرنگار سینمایی فارس در خصوص صدور پروانه نمایش فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا»، اظهار داشت: با توجه به اینکه این فیلم مراحل فنی و اصلاحات آن کمی دیر انجام شد؛ روز دوشنبه جلسه فوق‌العاده‌ای برای بررسی این فیلم برگزار شد و این فیلم مجوز  موقت نمایش حضور در جشنواره را دریافت کرد.

وی افزود: بنابراین نمایش این فیلم هیچ مشکلی ندارد و با رایزنی هایی که  انجام شده مانعی برای نمایش  فیلم وجود نخواهد داشت.

به گزارش فارس، فیلم سینمایی «قلاده های طلا» ساخته ابوالقاسم طالبی امروز در اولین نمایش خود از ساعت 20:45 در برج میلاد نمایش داده می شود.

بر اساس این گزارش، در فیلم سینمایی «قلاده‌های طلا» که لقب سیاسی‌ترین فیلم تاریخ سینمای ایران را به خود اختصاص داده است بازیگرانی چون امین حیایی، پردیس افکاری، محمدرضا شریفی‌نیا، حمیدرضا پگاه، علی‌رام نورایی، نیلوفر خوش‌خلق، محمود عزیزی، مریم سلطانی، آزیتا ترکاشوند، حسین سحرخیز، اکبر سنگی، مهدی صبایی، کیانوش گرامی، بهادر زمانی و داریوش اسدزاده ایفای نقش می کنند.

موضوع فیلم در بستر رویدادهای انتخابات سال 88 اتفاق می افتد.

این فیلم به دلیل تهیه کنندگی «محمد خزاعی» دبیر جشنواره فیلم فجر در بخش خارج از مسابقه حضور دارد.

تعدادی از اهالی رسانه و منتقدان که پیش از جشنواره در نمایش خصوصی فیلم شرکت کرده بودند، ساختار و موضوع فیلم را به شدت تحسین کردند و به نظر می رسد «قلاده های طلا» یکی از بهترین فیلم های جشنواره امسال باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها