کد خبر: ۳۸۷۵۴۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۱۴ مرداد ۱۳۹۵
معاون توسعه مديريت، منابع و امور استان‌ها وزارت صنعت، معدن و تجارت از تعطيلي ايرانيت خبر داد و گفت: "ايرانيت" به علت عدم بروزرساني خط توليد تعطيل شده است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مرات، محمدرضا فياض، معاون توسعه مديريت، منابع و امور استان‌ها وزارت صنعت، معدن و تجارت در حاشيه كارگروه ستاد تسهيل و رفع موانع توليد استان سمنان از تعطيلي ايرانيت خبر داد و گفت: تعطيلي واحدهاي توليدي هميشه هم بدنيست و بعضي اوقات لازم است.

فياض با بيان اينكه تعطيلي كه در اثر قديمي بودن خط توليد يا از رده خارج شدن آن باشد بد نيست، اظهار كرد: "ايرانيت" به علت عدم بروزرساني خط توليد تعطيل شده است.

وي با اشاره به اينكه واحد ايرانيت يكي از واحدهاي بسيار قديمي ايران است، بيان كرد: بارها راجع به آن صحبت شده بود كه اين محصول بهداشتي است يا نيست و عوامل مختلفي به آنها كمك كردند و بايد قاعدتا خط توليد را بروز مي كردند كه اين كار صورت نگرفت.

معاون توسعه مديريت، منابع و امور استان‌ها وزارت صنعت، معدن و تجارت همچنين افزود: تعطيلي واحدهاي توليدي بد است كه توسط عواملي كه در دست ما مي باشد انجام داده نشود و آن واحد تعطيل شود.

وي با بيان اينكه  گاهي اوقات مرقون به صرفه نيست كه واحد قديمي را بروز كنيم، گفت: مجبور هستيم آن خط را جمع و يك خط جديد جايگيزين آن كنيم.

معاون توسعه مديريت، منابع و امور استان‌ها وزارت صنعت، معدن و تجارت در خاتمه خاطرنشان كرد: تكنولوژي زماني خوب است كه دخل و خرج با هم همخواني داشته باشند كه اگر اينطور نباشد حتما ضرر خواهيد كرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها