کد خبر: ۳۸۸۱۴۶
زمان انتشار: ۱۲:۵۰     ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، سه هفته از لیگ برتر گذشته اما برخی مهاجمان اسم و رسم دار که فصل قبل درخشیده بودند هنوز موفق به گشودن دروازه حریفان نشده‌اند. مهدی طارمی نخستین مهاجمی است که در طول سه هفته اخیر موفق به گلزنی نشده و نامش میان گلزنان لیگ به ثبت نرسیده است. البته طارمی در هر سه بازی پرسپولیس از اواسط نیمه دوم به زمین رفته و فرصت چندانی برای باز کردن دروازه حریفان نداشته است. طارمی روی هم 60 دقیقه در زمین حاضر بوده و در این یک ساعت یکی دو موقعیت مناسب نیز نصیبش شده اما از آنها استفاده نکرده است. البته از طارمی نباید مثل بقیه مهاجمان خرده گرفت، چون دیرتر به ترکیب پرسپولیس اضافه شده و فقط 60 دقیقه به میدان رفته. درست برخلاف علی علیپور که در سه بازی اخیر پرسپولیس در ترکیب اصلی قرار گرفته، 223 دقیقه بازی کرده اما گلی به ثمر نرسانده و آماری ضعیف از خود بر جا گذاشته است.

مهرداد محمدی که فصل قبل در ترکیب راه آهن درخشید و گل‌های حساسی هم به ثمر رساند، در سه هفته اخیر موفق به گلزنی برای سپاهان نشده است. مهرداد محمدی ابتدا مقابل پدیده یک پنالتی را از دست داد و سپس برابر نفت تهران نتوانست گلی به ثمر برساند. این مهاجم هفته سوم نیز مقابل استقلال خوزستان در گشودن دروازه حریف ناکام بود تا نشان بدهد با آن مهاجم خطرناکی که در راه آهن لرزه بر اندام هر مدافعی می‌انداخت زمین تا آسمان فاصله دارد. محمدی روی هم 255 دقیقه بازی کرده اما گلی به ثمر نرسانده است.

لوسیانو پریرا هم چنین سرنوشتی را در سه هفته اخیر تجربه کرده. او ابتدا برابر پیکان نتوانست گلی به ثمر برساند و سپس مقابل ماشین سازی هم راه به جایی نبرد تا فراز کمالوند در دقایق پایانی او را تعویض کند. پریرا در بازی مقابل پرسپولیس هم در سد جلال حسینی و محمد انصاری ماند تا در دقایق پایانی جای خود را به علی ارجمندیان بدهد. پریرا روی هم 256 دقیقه بازی کرده اما دریغ از یک گل زده.

مسعود حسن‌زاده از ذوب آهن به سایپا پیوست تا مهاجم اول این تیم باشد. او که در ذوب زیر سایه کاوه رضایی قرار داشت، در سه بازی اخیر سایپا در ترکیب اصلی قرار گرفته و 200 دقیقه بازی کرده است. حسن‌زاده در دو بازی اول کم فروغ نشان داد اما مقابل سیاه جامگان یک پنالتی گرفت و یک پاس گل داد تا نشان بدهد به روزهای آمادگی نزدیک شده است. پای حسن‌زاده اما هنوز به گلزنی باز نشده تا او هم در زمره مهاجمان ناکام لیگ تا پایان هفته سوم قرار بگیرد.

نام آرش برهانی را نیز می‌توان در لیست ناکام‌ها نوشت. مهاجمی که 9 سال در استقلال بازی کرد و گل‌های فراوانی برای این تیم به ثمر رساند. برهانی از نظر آمار دومین گلزن تاریخ لیگ برتر، پس از رضا عنایتی است.

او این فصل و با نظر علیرضا منصوریان از استقلال جدا شد تا راه پیکان را پیش بگیرد و دوباره شاگرد مجید جلالی شود. درست مثل حدود 10 سال قبل که او در پاس تهران زیر نظر جلالی بازی می‌کرد و گل می‌زد. برهانی در پیکان اما هنوز نتوانسته گلی به ثمر برساند. او در دو بازی نخست پیکان، جمعا 111 دقیقه بازی کرده و در گشودن دروازه حریفان ناکام بوده. برهانی البته در بازی دوم آسیب دید تا هفته سوم را از دست بدهد.

این مهاجمان هنوز موفق به گلزنی نشده‌اند. مهاجمانی که شاید روی هم و در لیگ پانزدهم حدود 100 گل به ثمر رسانده‌اند اما در لیگ شانزدهم فعلا ناکام مانده و راه دروازه حریفان را گم کرده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها