کد خبر: ۳۸۸۱۵۱
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۱۹ مرداد ۱۳۹۵
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در لایحه برنامه ششم توسعه که اخیراً تقدیم مجلس شده جداول منابع و مصارف طبق قانون در لایحه گنجانده شده در عین حال گفت که ایرادات این لایحه در زمان بررسی برنامه در کمیسیون تلفیق مورد بررسی قرار گیرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از ایسنا، غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: عنوان لایحه‌ای که دولت به مجلس قبل تقدیم کرد احکام مورد نیاز اجرای برنامه ششم بود اما لایحه‌ای که اخیراً تقدیم مجلس شد،‌ برنامه ششم است. بنابراین اگر  مجلس بپذیرد،‌ ‌ما برنامه ششم را بررسی می‌کنیم نه احکام مورد نیاز را.

وی افزود: لایحه در برنامه ششم همچنین یک‌ سری اهداف کمی در نظر گرفته شده است در حالی که در لایحه قبلی جدول منابع و مصارف و پیش‌بینی رشد 8 درصدی دیده نشده بود اما اینها در لایحه جدید گنجانده شده است.

نماینده مردم گچساران در مجلس، یادآور شد: بر اساس قانون برنامه و بودجه لایحه برنامه باید جداول منابع و مصارف داشته باشد که این موضوع در لایحه جدید رعایت شده است.

تاجگردون همچنین با اشاره به برخی ایرادات گفت که این ایرادات بعد از تشکیل کمیسیون تلفیق و در زمان بررسی برنامه ششم مورد بررسی قرار می‌گیرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها