کد خبر: ۳۸۸۲۷۳
زمان انتشار: ۱۰:۳۱     ۲۰ مرداد ۱۳۹۵
ارتش سوریه با بازپس گیری تپه«الصنوبرات»شکاف ایجاد شده در حلقه محاصره گروه های مسلح در بخش شرقی «حلب»را بست و بار دیگر این بخش را به محاصره کامل خود درآورد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از المیادین،ارتش سوریه با بازپس گیری تپه«الصنوبرات»شکاف ایجاد شده در حلقه محاصره گروه های مسلح در بخش شرقی «حلب»را بست و بار دیگر این بخش را به محاصره کامل خود درآورد.

یک منبع نظامی سوری گفت که هواپیماهای سوری و روسی محل تجمع گروه های مسلح در اطراف دانشکده های نظامی،«خان طومان» و «حریتان»در حلب و اطراف آن را به شدت بمباران کردند.

رسانه های جنگی نیز اعلام کردند که پهپادهای مقاومت چندین نقطه را در روستای«خلصه»هدف قرار دادند و اهداف خود را با دقت مورد اصابت قرار دادند.

از سوی دیگر،در بمباران مقرها و اتاق عملیات گروه های مسلح در ریف های جنوبی و غربی حلب شماری از فرماندهان گروه های مسلح از جمله چندین فرمانده عربستانی کشته شدند.

شبکه تلویزیونی المنار نیز اعلام کرد که شکاف کوچک ایجاد شده در محور «الراموسه»به سمت مناطق شرقی حلب که از روز شنبه توسط گروه های مسلح به وجود آمد به شکل کامل بسته شد.

در تحولی دیگر، سرلشکر«فهد جاسم الفریج»وزیر دفاع سوریه روز گذشته به دستور«بشار اسد»رئیس جمهوری سوریه از یگان های نظامی مستقر در جبهه حلب بازدید کرد.

الفریج بر تصمیم رهبران و فرماندهان سوریه بر ادامه عملیات تامین امنیت حلب و شکست تروریست ها مصمم هستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها