امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۳۸۹۱۱۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۹     ۲۵ مرداد ۱۳۹۵
کاپیتان سابق استقلال تهران گفت: «هر مدیری با برنامه جدیدی وارد باشگاه شد و برنامه مدیران قبلی را اجرا نکرد و این مسائل باعث شد که الان کار استقلال به جایی برسد که در یک هفته سه مدیر برای این تیم تغییر کنند.»
به گزارش پایگاه 598 به نقل از آنا، تیم فوتبال استقلال تهران در چهار هفته ابتدایی لیگ برتر نتوانست انتظارات هوادارانش را برآورده کند و تیمی که در ابتدای فصل با آمدن منصوریان به عنوان سرمربی‌اش و خرید بازیکنان نامدار امید زیادی را در دل طرفدارانش ایجاد کرد در حال حاضر با کسب تنها 2 امتیاز در مکان پانزدهم جدول جای گرفته است.

 

مهدی پاشازاده در مورد نتایج ضعیف استقلال در هفته‌های نخست لیگ برتر و ادامه این روند برای این تیم در ادامه لیگ اظهار داشت: «همیشه یک تیم در یک برهه ای از فصل درگیر بحران می‌شود و این بحران ممکن است برای یک تیم در اوایل فصل پیش بیاید یا در اواسط فصل و در بعضی از مواقع هم در اواخر فصل تیم دچار بحران می‌شود. هیچ چیز قطعی نیست و اصلا مشخص نیست که این نتایج ادامه دار باشد.»

 

وی ادامه داد: «در حال حاضر هواداران و پیشکسوتان استقلال چاره‌ای جز صبر کردن و حمایت کردن ندارند. تعطیلی که در لیگ بوجود آمد بهترین فرصت برای استقلال است تا از وضعیت کنونی خارج شود. کادر فنی استقلال باید در این تعطیلات روی نقاط تکنیکی و تاکتیکی خودش کار کند و همچنین بازیکنان را از نظر روحی و روانی آماده مسابقات کند.»

 

پاشازاده در خصوص انتقاد برخی از پیشکسوتان استقلال مبنی بر عدم تجربه کافی دستیاران منصوریان بیان کرد: «من فکر می کنم نتایج استقلال ربطی به تجربه کادر فنی این تیم ندارد. منصوریان چند سال است که با این کادر کار کرده است و با آنها هماهنگ است. مهم این است که کادر فنی همدل و هم جهت باشند که این همدلی در کادر استقلال وجود دارد. ضمن اینکه بعضی از دوستان اعتقاد دارند که بهتر است از مربیان باتجربه در کادر استقلال استفاده کرد. در حال حاضر کدام مربی باتجربه در ایران وجود دارد که بیاید به عنوان دستیار در استقلال کار کند. نباید این مسائل را برای استقلال بوجود آورد و به دنبال تغییرات در کادر فنی باشیم. تغییرات هیچ وقت به نفع یک تیم نیست و باید اجازه داد تا منصوریان با کادرش به کارش ادامه دهد.»

 

پیشکسوت استقلال در خصوص تغییرات مدیریتی ایجاد شده در استقلال و تاثیر آن بر روی تیم اظهار داشت: «مشکل اصلی استقلال در این فصل تغییرات ایجاد شده در مدیریت باشگاه است. استقلال در یک هفته سه مدیر را به خودش دیده است و این یک فاجعه برای این باشگاه است. وقتی راس یک هرم تغییر کند قطعا روی ارکان دیگر باشگاه تاثیر می‌گذارد. ثبات بهترین حالت برای فوتبال است و متاسفانه چیزی که در فوتبال ایران کم دیده می‌شود ثبات مدیران و مربیان است. من خواهش می‌کنم از مسئولین وزارت ورزش که یک نفر را برای چند سال به عنوان مدیر برای استقلال انتخاب کنند تا بتواند برنامه‌های خودش را در این باشگاه عملی کند.»

 

وی افزود: «در چند سال اخیر شاهد بودیم که چندین مدیر در استقلال مشغول به کار شدند و برنامه و سلیقه همه آنها با یکدیگر فرق می‌کرد. این مدیران آمدند و رفتند اما دود این تغییرات به چشم استقلال می‌رود. هر مدیری که وارد باشگاه شدبرنامه مدیران قبلی را اجرا نکرد و این مسائل باعث شد که الان کار استقلال به جایی برسد که در یک هفته 3 مدیر برای این تیم تغییر کنند.»

 

مدافع سابق استقلال در مورد مشکلات خط دفاعی این تیم در فصل اخیر لیگ برتر گفت: «ما در هر برهه زمانی در فوتبال کشورمان در یک پست با کمبود بازیکن مواجه می‌شویم. در سال های قبل این مشکلات در خط دروازه بود و ما شاهد بودیم که تنها 3-4 دروازه‌بان خوب در فوتبال ایران وجود داشتاما در حال حاضر این مشکل در این پست برطرف شد و حدود 7-8 دروازه‌بان خوب در لیگ برتر مشغول هستند. اما این مشکلات در سال‌های اخیر در قلب خط دفاعی نمود پیدا کرد و اکثر تیم‌های لیگ برتری مشکلات زیادی در این پست دارند.»

 

وی افزود: «استقلال هم به عنوان یکی از تیم‌های فوتبال ایران از کمبود بازیکن در قلب خط دفاعی رنج می‌برد و این معظل برای این تیم در این فصل به اوج خودش رسید. استقلال محمدحسین کنعانی زادگان را جذب کرد تا بتواند مشکلات خط دفاعی این تیم را حل کند اما متاسفانه تاکنون این مشکل برطرف نشده‌است اما کمبود مدافع مرکزی خوب فقط مختص استقلال نیست و در حال حاضر ظرفیت فوتبال ایران در این پست در همین حد است. به نظر من کادر فنی باید روی همین بازیکنان حساب باز کند و بتواند نقاط ضعف آنها را برطرف کند و به دنبال جذب بازیکن جدید نباشد.»




نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها