کد خبر: ۳۸۹۲۵۰
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۲۶ مرداد ۱۳۹۵
ساعت ١٤ هفدهم مرداد سال جاري ماموران انتظامي هنگام گشت‌زني در جاده اسلامشهر به خودروي پرايد هاچ‌بك سفيد رنگي مشكوك شدند و زماني كه به راننده خودرو دستور ايست دادند، راننده پرايد بدون توجه به دستور ايست، پا به فرار گذاشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از اعتماد، همچنين ماموران متوجه سرقتي بودن خودرو در ١٥ خرداد سال جاري شدند. تعقيب و گريز ماموران با خودروي فراري ادامه داشت تا اينكه آنها پس از شليك چهار گلوله توانستند لاستيك خودرو را هدف قرار دهند و راننده پرايد را دستگير كنند.

 ياسر، صاحب خودرو، سعيد دوستش را به عنوان سارق پرايد معرفي كرد. ماموران در تاريخ چهاردهم مرداد امسال براي دستگيري سعيد اقدام كردند اما متوجه شدند وي يك هفته قبل توسط ماموران انتظامي شهرستان بهارستان بازداشت شده و اكنون در اختيار ماموران كلانتري ١٦١ ابوذر تهران قرار دارد.

سعيد ٣٠ ساله به دادسراي ناحيه ٣٤ تهران منتقل شد و گفت: ١٦ بار به جرم سرقت و مواد مخدر به زندان رفته‌ام،عمده سرقت‌ها را نيز در يافت آباد، شهرك وليعصر، ميدان آزادي انجام داده‌ام، بعد از سرقت، خودروهاي سرقتي را به مكان خلوتي مي‌بردم و قطعات آن را باز و سپس خودرو را رها مي‌كردم، پس از باز كردن قطعات خودروهاي مسروقه، ضبط، باند، باطري و لاستيك زاپاس آنها را به قيمتي بين ١٠٠ تا ٢٠٠ هزار تومان مي‌فروختم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها