کد خبر: ۳۸۹۸۰۹
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۳۰ مرداد ۱۳۹۵
پدر كميل قاسمي گفت: كميل 18 سال از عمرش را در خانه كشتي سپري كرد و تلاش‌هاي زيادي براي رسيدن به مدال المپيك انجام داده است.

به گزارش پایگاه 598، نعمت قاسمي در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساري، درباره آخرين وضعيت كميل قاسمي كشتي‌گير وزن 125 كيلوگرم ايران در رقابت‌هاي المپيك 2016 برزيل اظهار كرد: در آخرين تماسي كه با كميل داشتم، بسيار سرحال و قبراق است.

وي تصريح كرد: كميل در مدت زماني كه به عنوان عضو تيم ملي انتخاب شد همه تلاش خويش را براي سربلندي كشور انجام داد.

پدر كميل قاسمي اضافه كرد: كميل 18 سال از عمرش را در خانه كشتي سپري كرد و تلاش‌هاي زيادي براي رسيدن به مدال المپيك انجام داده است.

وي با اعلام اينكه مثل دوره‌هاي قبل ملتمس دعاي خير مردم هستيم، گفت: دعاي خير مردم هميشه پشت و پناه ورزشكاران بوده و در اين دوره هم از مردم انتظار داريم.

قاسمي درباره حريفان كميل در اين دوره از رقابت‌ها افزود: گنو پترياشويلي، بلال ماخوف، آلن زاسيف، جمال الدين ماگمدوف، و ترول دلاگنف از كشتي‌گيراني هستند كه در اين گروه قرار دارند و به نظر مي‎رسد گروه بسيار سختي است.

وي اضافه كرد: كميل در مسابقات جهاني آذربايجان ماگمدوف را برد، در مسابقات آمريكا دلاگنف را برد و همچنين در مسابقات جهاني جوانان آلن زايسف را برد.

پدر كميل قاسمي يادآور شد: كميل با بلال ماخوف براي نخستين‌بار سرشاخ مي‎شود كه اميدواريم كميل بتواند مانند ديگر ورزشكار كشتي كشور موفق به بالابردن پرچم كشور در اين دوره از رقابت‎ها شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها