کد خبر: ۳۹۰۰۰۲
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
رسانه‌هاي آلماني عملكرد داور ايراني ديدار فينال فوتبال بازي‌هاي المپيك ۲۰۱۶ را مورد ارزيابي قرار دادند.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنيم، تيم فوتبال برزيل بامداد امروز (يكشنبه) در ديدار فينال سي‌ويكمين دوره بازي‌هاي المپيك در ورزشگاه ماراكاناي شهر ريودوژانيرو پس از تساوي يك بر يك مقابل آلمان در ماراتني 120 دقيقه‌اي، در ضربات پنالتي با نتيجه 5 بر 4 بر ژرمن‌ها غلبه كرد و جام قهرماني را در خانه نگه داشت.

قضاوت اين ديدار بر عهده عليرضا فغاني، داور بين‌المللي كشورمان بود و رضا سخندان و محمدرضا منصوري نيز او را در امر اين قضاوت ياري مي‌كردند. اين اولين باري بود كه يك داور آسيايي ديدار فينال فوتبال بازي‌هاي المپيك را سوت مي‌زد.

رسانه‌هاي آلماني عملكرد داور ايراني اين ديدار را مثبت ارزيابي كردند، به طوري كه سايت «sportschau.de» آلمان نوشت؛ در دقيقه 72 بازي، شوله، مدافع آلمان در محوطه جريمه خودي پاي لوان، هافبك برزيل را زد كه عليرضا فغاني با كمي سختگيري مي‌توانست حتي نقطه پنالتي را به سود سلسائو اعلام كند، اما ترجيح داد بازي دنبال شود.

سايت شبكه تلويزيوني «اسپورت وان» آلمان هم در گزارش بازي خود نوشته است؛ در دقيقه 93 بازي نيل پترسون در دوئلي كه در محوطه جريمه حريف با روديگو كايو، هافبك برزيل داشت، معتقد بود كه داور بايد به سود آلمان پنالتي اعلام كند، اما فغاني چنين نظري نداشت و اتفاقاً تصميمش درست بود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها