کد خبر: ۳۹۰۰۱۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۷     ۳۱ مرداد ۱۳۹۵
با تصويب مجمع فوق العاده سهامداران ليزينگ خودرو غدير علاوه بر موافقت با افزايش سرمايه 77 درصدي اين شركت، خريد و فروش اقساطي و اجاره به شرط تمليك مسكن و محل كار از موضوع فعاليت اين شركت حذف شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، مجمع فوق العاده صاحبان سهام شركت ليزينگ خودرو غدير صبح ديروز شنبه با حضور بيش از 55 درصد از سهامداران برگزار و طي آن با افزايش 77 درصدي سرمايه از محل مطالبات و آورده نقدي سهامداران و مازاد تجديد ارزيابي دارايي‌ها موافقت شد.

بر اساس اين گزارش حدود 72 درصد از اين افزايش سرمايه 23 ميليارد توماني به مبلغ 16 ميليارد و 505 ميليون و 400 هزار تومان از محل مطالبات و آورده نقدي سهامداران و 28 درصد مابقي از محل مازاد تجديد ارزيابي دارايي‌ها به مبلغ 6 ميليارد و 494 ميليون و 600 هزار تومان خواهد بود.

هيات مديره ليزينگ خودرو غدير وعده داده با توجه به زمان برگزاري مجمع عادي ساليانه منتهي به پايان آذر ماه 1395 اين شركت ، افزايش سرمايه 77 درصدي تا زمان برگزاري آن مجمع در اداره ثبت شركت ها ثبت خواهد شد. بنابراين دارندگان سهام جديد اين شركت مي توانند از سود تقسيمي مجمع بهره مند شوند.

به گزارش فارس علاوه بر تصويب افزايش سرمايه 77 درصدي در مجمع "ولغدر"  خريد و فروش اقساطي و اجاره به شرط تمليك مسكن و محل كار از موضوع فعاليت اين شركت حذف و به خريد و فروش اقساطي و اجاره به شرط تمليك خودرو و ساير اقلام، انتشار و خريد و فروش سهام و اوراق مشاركت و هرگونه ابزار مشتقه مالي تغيير يافت.

شركت ايران خودرو ديزل سهامدار عمده ليزينگ خودرو غدير است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها