کد خبر: ۳۹۱۵۰۳
زمان انتشار: ۱۴:۴۴     ۱۰ شهريور ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، بی‌نظمی‌هایی که در فصل جدید در تمرین استقلال رخ می‌دهد تمامی ندارد. ابتدای فصل و زمانی که منصوریان سکان هدایت استقلال را بر عهده گرفت عده‌ای با قیافه‌های عجیب و غریب تحت عنوان لیدر تمرین استقلال را قرق کردند. این افراد که به دو اسمی‌ها هم معروفند حتی خنده کنان در کنار منصوریان عکس‌هایی هم گرفتند که این وضعیت نشان می‌داد سرمربی استقلال چندان بدش نمی‌آید که چنین افرادی در تمرین تیمش حضور یابند.

البته بی‌نظمی‌ها فقط به این موضوع اختصاص نداشت. چندی پیش ایران ورزشی عکسی از صحنه کباب‌پزان استقلالی‌ها پس از تمرین را منتشر کرد و روز گذشته نیز خبرگزاری تابناک عکسی را که در آن تعدادی از لیدرها در حال خوردن عصرانه هستند روی خروجی خود قرار داد. این تصاویر نشان می‌دهد که در تمرین استقلال نظم و انضباط حاکم نیست و عده‌ای تحت عنوان لیدر به خود اجازه می‌دهند هر کار نادرست و خارج از عرفی را انجام دهند. انتقاد از چنین رفتارهایی البته به منزله آن نیست که لیدرها حق ندارند در تمرین استقلال حضور یابند یا چیزی میل کنند.

حرف این است که اگر کسی تحت عنوان لیدر به محل تمرین استقلال می‌آید به واقع لیدر باشد. اگر هم قرار است چیزی میل شود در فضایی کاملا مناسب انجام شود. باشگاه استقلال که لیدرهای باسابقه کم در خود ندارد باید عمیقا از حضور چنین افرادی در حین تمرین خود جلوگیری کند و اجازه ندهد که تمرین تیمش به واسطه برخی رفتارهای نادرست به حاشیه کشیده شود. آخر چه معنی دارد که عده‌ای تحت عنوان لیدر اینگونه در پیرامون محل تمرین استقلال دور یک ظرف جمع شوند و عصرانه بخورند؟ آیا در تمرین استقلال یک اتاق کوچک وجود ندارد که در اختیار این افراد قرار بگیرد تا آنجا عصرانه بخورند؟ حقیقتا دیدن چنین تصاویری از تمرین استقلال تاسف‌آور است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها