أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۱۵۸۹
زمان انتشار: ۰۸:۴۳     ۱۱ شهريور ۱۳۹۵
شرکتی به نام موفی یک ابزار شارژ بی سیم گوشی عرضه کرده که با استفاده از آن می توان با کابل یو اس بی و بی سیم گوشی را شارژ کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، این ابزار به خصوص برای افرادی مناسب است که دسترسی محدودی به پریز برق دارند و دائم در حال حرکت و جابجایی هستند.

ابزار یاد شده که Charge Force Powerstation نام دارد صد دلار قیمت دارد و مجهز به باتری است که از تمامی محصولات قابل حمل سازگار با استاندارد Qi پشتیبانی می کند.

این شارژر بی سیم از نوع 10 هزار میلی آمپری است و قبلا نمونه های ارزان قیمت تری از آن هم روانه بازار شده است. مدل 3000 میلی آمپری شارژر بی سیم یاد شده 30 دلار قیمت دارد.

Charge Force Powerstation در چهار رنگ متنوع به بازار آمده است. مدل دیگری از این دستگاه که Powerstation Plus نام دارد با توان 4000، 6000 و 12000 میلی آمپری به ترتیب 60، 80 و 100 دلار قیمت دارد. ابعاد این دستگاه ها مشابه و تقریبا به اندازه آیفون 6 است. هر چند ضخامت آنها بیشتر از گوشی های هوشمند است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها