کد خبر: ۳۹۱۷۵
زمان انتشار: ۲۰:۰۵     ۱۹ بهمن ۱۳۹۰
یکی از سران فتنه در نامه ای سرشار از حرف و شعار، از مهدی خزعلی خواست به اعتصاب غذای خود پایان دهد.

به گزارش سرویس سیاسی صراط، خزعلی در ۲۱ مهر ۸۹  توسط وزارت اطلاعات دستگیر شد. اتهام او اقدام بر علیه امنیت ملی و تشویش اذهان عمومی اعلام شد اما در  ۲۳ آبان ۸۹ با قرار وثیقه آزاد شد.

وی پس از انتشار مطلبی توهین آمیز خطاب به آیت الله جنتی در وبلاگ اش، توسط شعبه‌ نهم دادسرای رسانه احضار شد اما حاضر به حضور در دادسرا نشد و سرانجام در ۱۹ دی ماه امسال در حالی که در برابر مجریان قانون مقاومت می کرد، مجددا دستگیر شد.

خزعلی در برابر بازپرس پرونده اش هم مثل یک آقازاده کامل رفتار کرد و ضمن توهین به وی گفته بود: " من تا ابد در اعتراض به شما با خودکار سبز خواهم نوشت"(!) حال آقازاده ای که پدرش از او اعلام برائت رسمی کرده است، هنوز با بلیط آقازادگی بازی می کند و دست به اعتصاب غذا زده است تا به قول خودش هر چه زودتر به خیل شهدا بپیوندد!!

با این وجود امروز یکی از سران فتنه با ارسال بیانیه ای تلفنی برای خانواده مهدی خزعلی از او خواسته است تا به خیل شهدا نپیوندد و هم چنان به فتنه گری هایش ادامه دهد!

این عنصر فتنه گر گفته است: "وجود عزیزانی چون ایشان گران بها است و حفظ آن لازم است. خواهشمند است دست از اعتصاب غذا بردارند. این، انتظار همه دلسوزان و کسانی است که به جناب آقای دکتر مهدی خزعلی و انقلاب و ایران دلبستگی دارند. با این امید که مسئولان ذی ربط نیز به خواست های ایشان توجه کنند."

گفتنی است تاکنون ۵ بار مهدی خزعلی با جرائم امنیتی دستگیر شده است و با توجه به این که به حبس تعلیقی محکوم شده بود مجددا رویه سابق را ادامه داده است.

 قاضی دادگاه بدوی برای مهدی خزعلی 14 سال حبس در برازجان، 10 سال تبعید در برازجان و 90 ضربه شلاق تعیین کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها