کد خبر: ۳۹۱۸۰۸
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۱۳ شهريور ۱۳۹۵
در ضیافت شامی که برای تقدیر از مدال آوران المپیکی آذربایجان برگزار شده بود از سوی رئیس جمهور، بالاترین نشان این کشور را به رضا مهماندوست اهدا شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، کاروان ورزشی آذربایجان در المپیک ۲۰۱۶ ریو با کسب ۱۸ مدال طلا ، نقره و برنز در رتبه ۳۹ ایستاد. از این تعداد مدال تنها یکی رنگ طلا داشت و آن را نیز «رادیک عیسی اف» در رشته تکواندو کسب کرد.

مراسم تقدیر رئیس جمهور این کشور از مدال آوران المپیکی شب گذشته طی ضیافت شامی برگزار شد و «الهام علی اف» بالاترین نشان دولتی این کشور را به رضا مهماندوست سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندو اهدا کرد.۲۰۰ هزار دلار نیز جایزه نقدی به همراه این نشان به مهماندوست اهدا شد. «علی اف» در زمانی که این نشان را به سینه مهماندوست می زد از حضور وی در آذربایجان ابراز خشنودی کرد. 

بالاترین نشان کشور آذربایجان به مهماندوست اهدا شد
این مربی ایرانی در پایان مراسم در خصوص جایزه فوق به خبرنگار مهر گف: خوشحالم از اینکه مسئولان آذربایجان تلاش یک مجموعه را برای کسب این افتخار بزرگ دیدند. اشک های من در این مراسم برای بی مهری هایی بود که به من از سوی فدراسیون تکواندو شد. از مسئولین ورزش ایران می خواهم که با امثال رضا مهماندوست آنگونه برخورد نکنید و به خاطر سلیقه های آدم های که خوب نیستند ، پاک شان نکرده و بعد «مزدور» خطابشان کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علي
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۲۸ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۵
۱
۰
سلام و درود
آقاي مهماندوست هر كجا كه هستيد هميشه با شرف ناب ايراني باشيد.
درود بر شما كه در المپيك كاملا حرفه اي و انساني عمل كرديد.
فقط يك مسئله مهم : هرگز بي مهريهاي برخي عوامل باعث نشه شما نسبت به خاك و وطنتون كم ميل و بي تعصب بشيد و از روي عقده با مسائل برخورد كنيد(بلا نسبت).
بازهم ميگم درود برشما كه در شمايل يك ايراني با شرف و حرفه اي ظاهر شديد.
پاسخ
ali
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۴ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۵
۰
۰
۱۸ مدال طلا ، نقره و برنز در رتبه ۳۹ ایستاد

اشتباه ننوشتی
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۷:۱۳ - ۱۴ شهريور ۱۳۹۵
۰
۲
خوب است خودت مزدور را معنا کنی . یعنی برای هر چیزی که بخواهند مزد بگیری و انجام دهی . حالا این مزد با شرافت انسان موافق است یا مخالف و این مزد گرفتن از چه کسی و برای چه کاری باشد و در مقابل چه کسی و چه چیزی باشد معنای مزدوری را نشان می دهد .الان هم نشان دادی که مزدور هستی . خودت هم خوب می دانی . به خاطر یک مشت دلار آدم مزدور می شود یا نه ؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها