أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۹۲۰۴۳
زمان انتشار: ۱۴:۴۸     ۱۴ شهريور ۱۳۹۵
باران در استان‌هاي شمالي/
كارشناس هواشناسي از بارش باران در استان هاي شمالي كشور و ارتفاعات زاگرس خبر داد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از نسيم، امير سركرده با اشاره به سامانه بارشي در كشور افزود: سامانه بارشي در چند روز پيش در مناطق شمالي كشور واقع شده و بيشترين بارش در شهر آستارا با 145 ميلي متر بود اما در حال حاضر اين بارش‌ها ضعيف شده است و فقط در شهرهاي شمالي به صورت پراكنده شاهد بارش هستيم.

وي ادامه داد: امروز صبح هم شهرهاي اردبيل با بارش باران روز خود را آغاز كرده‌اند و تا بعداز ظهر بيشتر مناطق كشور آسماني صاف و ‌آفتابي خواهند داشت.

كارشناس هواشناسي گفت: با توجه به شكل‌گيري ابر در استان‌هاي شمالي همچون اردبيل، مازندران، گلستان، گيلان و خراسان شمالي به صورت پراكنده بارش‌هاي ضعيف رخ مي‌دهد اما بارش‌ها فقط براي شمال كشور نيست بلكه در قسمت‌هاي جنوبي ارتفاعات زاگرس در استان‌هاي فارس، كهگيلويه و بويراحمد، بوشهر و چهارمحال بختياري شاهد  بارش‌هاي خفيف و پراكنده خواهيم بود.

سركرده با اشاره به شدت گرد وخاك در جنوب شرق كشور افزود: در استان سيستان و بلوچستان و زابل وزش بادهاي سطحي 120 روزه امروز و فردا شدت مي‌گيرد و از ميزان كيفيت هوا در اين مناطق مي‌كاهد.

كارشناس هواشناسي با اشاره  به دماي هواي پايتخت ادامه داد: دماي هواي امروز تهران همانند ديروز در گرم‌ترين ساعت 35 درجه بالاي صفر خواهد بود و حداقل دما نيز به 24 درجه بالاي صفر خواهد رسيد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها