أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۲۳۱۲
زمان انتشار: ۱۳:۳۷     ۱۶ شهريور ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش - روز 25 مهرماه سال 1376 علیرضا منصوریان در بازی برگشت بین ایران و چین، سریع‌ترین گل تاریخ بازی‌های تیم ملی را برابر چین به ثمر رساند. ایران در این بازی بعد از 2 برد برابر چین و قطر و 2 مساوی برابر کویت و عربستان در دور رفت، بازی‌های برگشت را آغاز می‌کرد. در این بازی ایران توانست در دقیقه 2 روی یک همکاری جذاب تیمی گل اول را به ثمر رساند.
زننده این گل تاریخی کسی نبود جز منصوریان که دروازه تیم ملی چین را در این دقیقه گشود تا در بازی‌های تاریخی ایران و چین زننده سریع‌ترین گل باشد. اما زننده دیرترین گل تاریخ بازی‌های ایران و چین، حسن روشن است. 40 سال قبل، ایران و چین در مرحله نیمه نهایی بازی‌های جام ملت‌های 1976 به مصاف هم رفتند و ایران در این بازی برابر حریف تازه وارد در ورزش آسیا به مشکل برخورد. بازی صفر بر صفر تمام شد و به وقت اضافه رسید و ایران در وقت اضافه توسط مرحوم غلامحسین مظلومی و حسن روشن 2 گل زد. گل دوم ایران را در دقیقه 119 بازی حسن روشن به ثمر رساند. ایران 2 بر صفر برنده شد و به فینال جام ملت‌های آسیا رفت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها