يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۲۳۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۴۵     ۱۶ شهريور ۱۳۹۵
مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه؛
رقابتهای فوتبال انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در منطقه اروپا با بردی بدون دردسر برای اسپانیا ادامه یافت. تیم ملی فوتبال اسپانیا دوشنبه شب در ادامه دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه میزبان لیختن اشتاین بود و با حساب ۸ بر صفر این تیم را برد.
به گزارش پایگاه 598، تیم ملی فوتبال اسپانیا دوشنبه شب در ادامه دیدارهای انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه میزبان لیختن اشتاین بود و با حساب ۸ بر صفر این تیم را برد.

دیه گو کاستا (۱۰ و ۶۷)، سرجی روبرتو (۵۵)، داوید سیلوا (۵۹)، ویتولو (۶۰)، آلوارو موراتا (۸۲ و ۸۴) و داوید سیلوا (۹۲) برای ماتادورها گلزنی کردند.

تیم های کرواسی و ترکیه نیز دیداری حساس را برگزار کردند و در پایان به تساوی یک بر یک رضایت دادند. ایوان راکیتیچ (۴۳ - پنالتی) تیم کرواسی را پیش انداخت اما هاکان کالهان اوغلو (۴۸) کار را به تساوی کشاند.

نتایج دیدارهای دوشنبه شب به شرح زیر است:

* گرجستان یک - اتریش ۲
* ولز ۴ - مولداوی صفر
* صربستان ۲ - ایرلند ۲
* اسپانیا ۸ - لیختن اشتاین صفر
* فنلاند یک - کوزوو یک
* کرواسی یک - ترکیه یک
* اوکراین یک - ایسلند یک


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها