أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۲۷۵۶
زمان انتشار: ۰۰:۳۸     ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
مقامات سعودی، توزیع دستبندهای الکترونیکی را در میان حجاج آغاز کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از العالم، مقامات عربستان توزیع دستبندهای الکترونیکی را میان حجاج آغاز کرده اند که چندزی پیش رادیوی رژیم صهیونیستی مدعی شده بود توسط یک شرکت امنیتی اسرائیلی تهیه شده است.

 
عیسی الرواس، نماینده وزیر حج عربستان، می گوید دستبندها از پلاستیک فشرده ساخته شده و دارای بارکدی هستند که با تلفن هوشمند قابل خواندن است و اطلاعاتی مانند نام و تابعیت فرد، مکان اقامتش در مکه و مسئول کاروانی که به آن تعلق دارد را شامل می شود.
 
به نوشته خبرگزاری فرانسه، این دستبندها در حالی میان حجاج توزیع می شود که مقامات سعودی قبلا اخبار منتشر شده از سوی رادیو رژیم صهیونیستی دربارۀ اسرائیلی بودن شرکت سازندۀ دستبندهای مجهز به جی پی اس را تکذیب کرده بودند. رادیو رژیم صهیونیستی گفته بود فناوری جی پی اس روی دستبندها می توانند موقعیت حاجیان را توسط سرویس های امنیتی که با عربستان روابط راهبردی دارند مشخص کنند.

این خبر واکنش هایی را در جهان اسلام به همراه داشت و بسیاری، همکاری عربستان سعودی با یک شرکت اسرائیلی برای تأمین امنیت حاجیان و زیر نظر گرفتن آنها را محکوم کردند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۵
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۰۹:۵۱ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
۳
۰
مرگ بر اسرائيل و آل سعود
پاسخ
اخه بی انصاف
Iran, Islamic Republic of
۱۳:۲۶ - ۲۱ شهريور ۱۳۹۵
۲
۰
کاری ندارم این موجودات چقد کثیفن،ولی این بده که با این کار سریع میشه یه نفرو بین چند میلیون ادم پیدا کرد ،اخه تا کی اینجوریم ،چرا این همه توهم داریم
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۰:۴۶ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
اگر تنها این هدفی که شما مطرح کردید پشت سر این طرح باشد خیی هم خوب است
ولی از کجا معلوم که هدف دیگر جاسوسی ... پشت سر این طرح نباشد با توجه به اینکه استفاده کنندگان از این دستبند ها فقط مسلمانان هستند
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۲:۱۱ - ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
اتفاقا برای همین کار طراحیش کردن
اون کس یا کسانی رو که می خوان پیدا کنن، ولی اونا پیدا کنن دیگه رفت که رفت
ما متوهم، قبول، شما چرا اینقدر ساده لوحی؟
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۶:۵۲ - ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
۰
۰
مرگ بر آل سعود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها