کد خبر: ۳۹۲۸۸۲
زمان انتشار: ۱۴:۳۵     ۲۰ شهريور ۱۳۹۵
بنياد Raspberry Pi كيت تازه اي از رايانه هاي ارزان قيمت خود را عرضه كرده كه Raspberry Pi 3 Model B نام دارد و داراي موشواره اپتيكال و صفحه كليد است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تك كرانچ، اين رايانه از نظر ظاهري شبيه به رايانه هاي سفيدرنگ اپل است و البته كابل هاي لازم براي اتصال به برق هم همراه با آن عرضه مي شود. البته همراه با اين مجموعه نمايشگر عرضه نمي شود و همين مساله عامل پايين آمدن قيمت تمام شده آن است.

علاقمندان مي توانند با پرداخت 99 پوند اين كيت را در انگليس خريداري كنند. عرضه جهاني اين رايانه كوچك و ارزان طي چند هفته آينده آغاز مي شود. عرضه مدل اوليه اين رايانه ارزان قيمت با هدف عرضه در مدارس به منظور آموزش برنامه نويسي رخ داده بود.

در چهار سال و نيمي كه از عرضه اين رايانه هاي كوچك و ساده مي گذرد بيش از 10 ميليون واحد از آن به فروش رفته و حال شركت سازنده آن را ارتقا بخشيده تا خريداران را به خريد مدل تازع ترغيب كند. مدل اوليه و بسيارساده اين رايانه ها به قيمت 5 دلار در دسترس علاقمندان قرار گرفته بود.

كيت ياد شده حاوي رايانه Raspberry Pi 3 Model B، 8 گيگابايت كارت حافظه NOOBS، يك قاب رسمي، منبع تغذيه 2.5 آمپري، يك متر كابل HDMI ، موشواره و صفحه كليد است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها