أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۳۹۳۲۰۰
زمان انتشار: ۱۲:۰۰     ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
تیم والیبال نشسته مردان ایران با ارائه یک بازی قدرتمندانه موفق شد از سد قهرمان پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن بگذرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم از ریو، تیم والیبال نشسته ایران که در بازی نخست خود در پارالمپیک 2016 موفق شده بود با نتیجه 3 بر صفر از سد چین بگذرد، دوشنبه شب (به وقت محلی) در دومین دیدار خود که در «ریو سنترو» برگزار شد، همین نتیجه را مقابل بوسنی و هرزگوین تکرار کرد.

تیم والیبال نشسته کشورمان در ست نخست مقتدرانه و با نتیجه 25 بر 17 ظرف 19 دقیقه از سد بوسنی گذشت. بوسنی در ست دوم نمایش بهتری از خود نشان داد ضمن اینکه ضریب اشتباهات بازیکنان ایران هم بالا رفته بود، با این حال این مردان هادی رضایی بودند که در نهایت با نتیجه 25 بر 22 در این ست به برتری رسیدند.

در ست سوم و پایانی تیم ایران در ادامه بازی خوب خود موفق شد با حساب 25 بر 17 مقابل بوسنی به برتری برسد.

استفاده متناوب از مرتضی مهرزاد در ترکیب تیم در نوع خود جالب توجه بود و وی با حضورش روند حرکتی تیم ایران را بهبود می‌بخشید.

تیم ایران در پارالمپیک لندن در دور مقدماتی با نتیجه 3 بر یک از سد بوسنی و هرزگوین گذشت، اما در دیدار پایانی با همین نتیجه مقابل حریف اروپایی خود تن به شکست داد تا از کسب ششمین طلای بازی‌های پارالمپیک بازبماند.

ایران که صعود خود را به مرحله نیمه نهایی قطعی کرده روز چهارشنبه در آخرین دیدار مرحله گروهی با اوکراین دیدار خواهد کرد. اوکراین در بازی نخست خود با نتیجه 3 بر صفر به بوسنی باخته، اما در بازی دوم با حساب 3 بر 2 از سد چین گذشته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها