يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۳۲۵۶
زمان انتشار: ۱۹:۰۳     ۲۳ شهريور ۱۳۹۵
یادداشت ۵۹۸؛
وحید عزیزی
سرویس سیاسی پایگاه 598 - وحید عزیزی/ داستان از آنجا شروع میشود که عده ای خائن وطن فروش میروند در محضر جنایتکارانِ صهیونیست تا از آنها "شیوه براندازی حکومت های مستقل" را بیاموزند و بعد هم با واسطه از شیوخ سفاک سعودی یک میلیارد دلار حمایت مالی میگیرند تا انقلابی را که با خون هزاران شهید بدست آمده سرنگون نمایند و دوباره مملکت را دودستی تقدیم دوستان آمریکایی و صهیونیست شان کنند.

منظورمان کاملا واضح است، مردم منظور ما را خوب میفهمند؛ ولی باز میگوییم تا شاید آنانی که خودشان را مثل احمق ها به خواب زده اند بیدار شوند و دست از فریب و بازی بردارند.

هنوز فراموش نکرده ایم که آن شیخ فاسد؛ از چند سال قبل تر از فتنه88 به آمریکا میرفت و با جورج سوروس (معروف به پدر انقلاب‌های رنگی جهان) دیدار و گفتگو میکرد و برای کودتایی که به زعم خودشان قرار بود "انقلاب اسلامی" را سرنگون کند؛ نقشه میکشیدند.

هنوز دُم تکان دادن های مزدورانِ فتنه گر در مقابل "حسنی مبارک" و "ملک عبدالله" دیکتاتورهای مصر و عربستان را فراموش نکرده ایم، همان دیدارهایی که بعدا مشخص شد بخاطر گرفتن حمایت های مالی_سیاسی و به نتیجه رساندن کودتای سبز در ایران انجام شده است.

سرانجام این مزدوران خائن در سال 88 کودتایی را که از قبل برنامه ریزی کرده بودند با اسم رمز "تقلب" کلید میزنند. پسر یکی از سران کشور عده ای "شعبون بی مخ" را اجیر میکند تا به خیابان ها بریزند و هرچه را به دستشان میرسد آتش بزنند، برای خودشان حکومت نظامی اعلام کنند، به اماکن مردم خسارت وارد نمایند، سربازان نیروی انتظامی را به طرز وحشیانه ای مورد ضرب و شتم قرار دهند و ...

از قضا در این بلبشو و اوضاع قمر در عقرب (که همه اش از گور چند فتنه گر مزدور بلند میشود) سه تن از جوانان حاضر در این قائله (که البته حسابشان از فتنه گران جدا بوده) به "اشتباه" "عمد" یا هرچیز دیگر که اسمش را بگذارید؛ کشته میشوند، رهبری همان زمان نسبت این موضوع واکنش نشان میدهند و این اقدام را "جنایت" مینامند، ایشان همچنین از خانواده قربانیان دلجویی کرده و خودشان پرونده مذکور را تا روشن شدن ماجرا پیگیری میکنند.

حال با گذشت 7 سال از این اتفاقات، دادستان سابق تهران؛ فردی که دستور انتقال بازداشت‌ شده‌ها را به کهریزک صادر نموده و به طور غیر مستقیم در کشته شدن این سه نفر دست داشته است، طی نامه ای ابراز ندامت کرده و از خانواده قربانیان عذرخواهی مینماید.

البته این موضوع کاملا روشن است که پرونده فرد مذکور باید به دقت در دادگاه بررسی شود و او بخاطر اشتباهات صورت گرفته مجازات گردد، اما قسمت تلخ ماجرا آنجا رقم میخورد که سران اصلی کودتای 88 که درواقع #ام_فساد و #ام_جنایت اند، از فرصت بوجود تآمده نهایت بهره را برده و میخواهند پای خودشان را از این ماجرا کنار بکشند. این جماعت وقیح؛ امروز دلسوز قربانیانی شده اند که در آتش خودخواهی و حماقت خودشان (فتنه گران) سوخته اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
اناری جانباز
Iran, Islamic Republic of
۰۷:۵۲ - ۲۷ شهريور ۱۳۹۵
۱
۱
عامل اصلی این جنایات کسی جز احمدی نژاد که قانون رازیر پاگذاشت وکسانیکه که باید قانونا ازهیچ کاندیدایی حمایت نکنند ازاوحمایت کردند بودند
پاسخ
احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۱:۴۴ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۵
۲
۲
چقدر ابکی تحلیل ومغرضانه تحلیل میکنید
پاسخ
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۰:۴۸ - ۳۱ شهريور ۱۳۹۵
اگر ايشان تحليل مي كرد كه :
عدد 25 از عدد 12 كوچكتر است
آنگاه تحليلش آبكي نبود ؟!!!

هههههههههههههههههههه
ناشناس
Netherlands
۱۴:۵۹ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
واقعا برا این نوشته ها شما حقوق میگیرین؟ حناق بشه به گلو خودتون و زن و بچتون. چقد چرند نویسین!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها