کد خبر: ۳۹۳۳۸۵
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۲۴ شهريور ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598 به نقل از بانک ورزش، می گویند برانکو به ترکیب تیمش دست نمی‌زند و با همان ترکیب آشنای 5 بازی قبلی که تغییرات محدودی در خط حمله داشته پا به مصاف رقیب سنتی خواهد گذاشت. حالا دیگر ترکیب پرسپولیس را همه می‌شناسند و می‌دانند برانکو طی 5 بازی اخیر از چه نفراتی استفاده کرده و چه بازیکنانی را به‌عنوان مهم‌ترین آلترناتیوها در نظر دارد.  پروفسور در بازی‌های قبلی تنها در خط حمله‌اش تغییراتی ایجاد کرده و بعد از اضافه کردن طارمی حالا مجبور است به دلیل مصدومیت امیری، علیپور را به ترکیب اصلی برگرداند
 در خط هافبک که تکلیف لوزی 4 نفره کاملا مشخص است و اگر امیری به بازی نرسد در مورد خط حمله و زوجی که از ابتدا به میدان می‌روند هم نمی‌توان ابهام داشت.  در خط دفاع اما ماجرا کمی متفاوت است و با اینکه پرسپولیس در چهار بازی قبلی تنها یک گل خورده اما برخی معتقدند برای بازی با استقلال حتما باید تغییراتی در ترکیب تیمش ایجاد کند.  
گروهی از هواداران پرسپولیس معتقدند برانکو باید از انصاری در دفاع چپ بهره بگیرد و با بردن ماهینی به وسط خط دفاع از رضاییان در دفاع راست بهره بگیرد اما بعید است برانکو به این جابه‌جایی‌های امتحان نشده در بازی‌های قبلی تن دهد. احتمال دیگر استفاده از محمد امین آرام‌طبع در دفاع چپ است تا ربیع‌خواه نیمکت نشین باشد اما اگر برانکو چنین نقشه‌ای داشت از این بازیکن مقابل تراکتورسازی بهره می‌برد که این کار را نکرد تا مشخص شود خط دفاع پرسپولیس در این بازی تغییری نخواهد کرد. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که پیشکسوتان پرسپولیس معتقدند جناح راست استقلال نقطه قوت این تیم است و کار ربیع‌خواه دشوار خواهد بود.
به هر حال برخی  تصمیم برانکو در این خصوص را درست می دانند و می‌گویند اینکه خط دفاعی تیم را تغییر ندهی کاملا منطقی است اما عده دیگری معتقدند از آنجا که دربی به صورت کلی بازی ویژه ای است و حساسیت های دوچندانی دارد باید کاری کرد تا جایی که می شود جلوی اشتباهات فردی را گرفت و به حداقل رساند .یادمان نرود تنها گل خورده پرسپولیس در این پنج بازی روی اشتباه ربیع خواه رقم خورده اما ظاهرا برانکو مثل برخی هواداران روی او حساس نیست. این تغییرات احتمالی نیز همان شطرنجی است که برانکو و منصوریان را رودرروی هم قرار می‌دهد. باید دید کدام مربی با دست بردن به ترکیب یا ثبات در انتخاب نفرات به نتیجه می رسد؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها