کد خبر: ۳۹۳۴۹۷
زمان انتشار: ۰۹:۴۷     ۲۵ شهريور ۱۳۹۵
مسئولان برگزارکننده بازی‌های پارالمپیک ریو اعلام کردند بیش از 2 میلیون بلیت برای این بازی‌ها به فروش رفته است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، فروش بلیت های بازی های پارالمپیک روز چهارشنبه از مرز دو میلیون قطعه گذشت.

به گزارش سایت کمیته ملی پارالمپیک، ورزشکاران و مسئولان برگزاری رقابت ها حضور تماشاگران برزیلی در این رقابتها به ویژه مسابقات شنا را ستوده اند. شنبه گذشته تعداد بلیت های فروش رفته این بازی ها به 170 هزارتا رسید در حالیکه شلوغ ترین روز بازی های المپیک در تاریخ 7 اوت 157 هزار بلیت فروش رفته بود.

هفته پیش فروش بلیت های این دوره از رقابت ها از یک میلیون 700 هزار قطعه گذشته بود و اکنون ریو پشت سر لندن رکورد پرتماشاگرترین رویداد پارالمپیک تاریخ را در اختیار دارد.

«کرگ اسپنس»، رئیس رسانه ای کمیته بین المللی پارالمپیک، گفت: فروش دو میلیون بلیت فوق العاده است. این موضوع قابل یادآوری است که در پایان ماه اوت فقط 200 هزار قطعه فروش رفته بود و اکنون فروش 10 برابری آن نشان می دهد که چطور مردم از این رقابتها استقبال کرده اند.

طبق اعلام برگزارکنندگان پراالمپیک ریو، چنانچه فروش بلیت های این رویداد به 2/2 میلیون قطعه برسد آنها به اهداف تعیین شده مالی خود دست یافته اند.

روز سه شنبه 86 هزار بلیت فروش رفت و انتظار می رود که روز چهارشنبه به 79 هزار قطعه برسد. پیش بینی مسئولان برای روز پنجشنبه فروش 122 هزار قطعه است.

برپایه گزارش سایت کمیته بین المللی پارالمپیک، در حال حاضر فقط دو هزار بلیت مراسم اختتامیه روز یکشنبه به فروش نرفته است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها