يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۳۹۳۵۸۸
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۲۵ شهريور ۱۳۹۵
علیرضا منصوریان بر ای ترکیب تیم خود در دربی ۸۳ با چند چالش مهم روبرو است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از "ورزش سه"، چالش اول انتخاب دفاع چپ استقلال است. منصوریان در بازی با ماشین سازی در هفته چهارم لیگ برتر از هرائر مگویان در پست دفاع چپ استفاده کرد که این تصمیم با انتقادهای زیادی همراه بود اما به نظر می رسد با توجه به سمت راست زهردار پرسپولیس بازهم منصوریان از او در این پست استفاده کند.

موضوع دوم انتخاب ۲ دفاع وسط استقلال است چراکه این تیم در این پست بازیکنانی مثل رابسون، پادوانی و مجید حسینی را در اختیار دارد و منصوریان چالش بزرگی برای انتخاب ۲ بازیکن در این پست دارد.

اما چالش بعدی منصوریان اتنخاب بین فرشید اسماعیلی و بختیار رحمانی در پست هافبک پشت مهاجم دارد. رحمانی نام بزرگی دارد ولی عملکرد خوبی در این فصل نداشته است و اسماعیلی هم در بازی با ماشین سازی عملکرد فوق العاده ای داشت و به همین دلیل به احتمال فراوان او در ترکیب اولیه استقلال به میدان خواهد رفت.

دروازه‌بان
مهدی رحمتی فردا تلاش می کند در پنجمین بازی خود که در درون دروازه استقلال قرار می گیرد اولین کلین شیت فصل خود را ثبت کند که اگر این اتفاق بیفتد این بازیکن با تجربه بازگشت با شکوهی به فوتبال خواهد داشت. رحمتی فردا درترکیب استقلال یک چالش بزرگ دارد چراکه باید روبروی دروازه بان شماره یک تیم ملی قرار بگیرد. فردا بهترین فرصت است که رحمتی ثابت کند بهترین دروازه بان ایران است.

مدافع
در خط دفاعی استقلال وریا غفوری تنها بازیکنی است که حضورش در ترکیب اصلی تقریبا قطعی است و منصوریان برای انتخاب ۲ دفاع وسط و دفاع چپ خود با تردیدهایی روبرو است. در پست دفاع وسط به احتمال فراوان منصوریان از پادوانی و رابسون استفاده می کند هرچند که او در این پست مجید حسینی جوان را در اختیار دارد. البته بعید است منصوریان در مورد این این بازیکن ریسک کند و او را از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان بفرست.
اما به احتمال فراوان در بازی فردا هرائر مگویان در پست دفاع چپ به میدان می رود تا توان این تیم در کارهای دفاعی بالا برود.

هافبک ها
منصوریان در بازی فردا از سیستم ۱-۳-۲-۴ بازی می کند و بنابراین فرشید باقری و امید ابراهیمی دو هافبک دفاعی این تیم خواهند بود.
منصوریان به احتمال فراوان در بازی فردا بختیار رحمانی را روی نیمکت خواهد نشاند تا فرشید اسماعیلی جوان به عنوان هافبک بازیساز این تیم به میدان برد.
همچنین خسرو حیدری و جابر انصاری هم هافبک های راست و چپ استقلال برای دربی بزرگ تهران خواهند بود.

مهاجم
کاوه رضایی که در این فصل بهترین گلزن استقلال است، در پست مهاجم هدف تلاش می کند که سومین گل فصل خود را وارد دروازه پرسپولیس کند که اگر این اتفاق بیفتد محبوبیت او بین هواداران فوق العاده خواهد شد.

ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:
مهدی رحمتی، هرائر مگویان، رابسون جانواریو، لئاندرو پادوانی، وریا غفوری، امید ابراهیمی، فرشید باقری، جابرانصاری، خسرو حیدری، فرشید اسماعیلی و کاوه رضایی.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها