أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۴۰۳۸
زمان انتشار: ۰۹:۳۰     ۲۹ شهريور ۱۳۹۵
جام جهانی فوتسال- کلمبیا
تیم ملی فوتسال ایران در آخرین دیدار مرحله گروهی جام جهانی مقابل آذربایجان متوقف شد تا ادامه مسیر جام جهانی برایش بسیار دشوار شود.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، تیم ملی فوتسال ایران بامداد امروز در آخرین دیدار مرحله گروهی با نتیجه سه بر سه مقابل آذربایجان متوقف شد. شاگردان ناظم‌الشریعه که می‌توانستند با پیروزی دراین دیدار مسیر خود را برای رسیدن به مراحل پایانی هموارتر کنند با توقف مقابل حریف اروپایی خود باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف قهرمان 5 دوره جام جهانی یعنی برزیل بروند.

دیداری که برای شاگردان ناظم‌الشریعه بسیار دشوار خواهد بود. این در حالی است که ایران با برتری مقابل آذربایجان می‌توانست در مرحله بعدی رو در روی نماینده آسیا یعنی تایلند برود.

شاگردان ناظم‌الشریعه در دیدار مقابل آذربایجان عملکرد خوبی داشتند و بیشتر توپ و میدان را در اختیار خود قرار داده بودند اما نتوانستند از فرصت‌های به دست آمده استفاده کنند.

ایران با ترکیب ابتدایی سپهر محمدی، احمد اسماعیل‌پور، علی‌اصغر حسن‌زاده، فرهاد توکلی و مهدی جاوید وارد زمین مسابقه شد. گل‌های ایران را حسین طیبی، فرهاد توکلی و احمد اسماعیل‌پور به ثمر رساندند.

کسار مالاگا داور پرویی این بازی بود. تنها بازیکنی که در این دیدار کارت زرد گرفت دروازه‌بان آذربایجان بود. دراین دیدار در مجموع 12 خطا رخ داد که سهم هر یک از تیم‌ها 6 خطا بود.

تیم ملی ایران با در اختیار داشتن 55 درصد توپ و میدان 41 ضربه به سمت دروازه آذربایجان داشت که 14 ضربه درون دروازه و 15 شوت بیرون از چارچوب بود. 11 توپ هم توسط حریف دفع شد.

در طرف مقابل آذربایجان 45 درصد توپ و میدان را در اختیار داشت که 30 ضربه به سمت دروازه داشت که از آن تعداد 8 توپ درون دروازه‌، 13 توپ خارج از چارچوب و 9 ضربه را ایرانی‌ها دفع کردند.

شاگردان ناظم‌الشریعه در ضربات کرنر نسبت به آذربایجان عقب افتادند چراکه آذربایجانی‌ها 7 ضربه کرنر داشتند و شاگردان ناظم‌الشریعه 5 ضربه کرنر را در این مسابقه زدند.

12 شوت توسط دروازه‌بان آذربایجان مهار شد و 6 ضربه هم توسط سپهر محمدی دفع شد.

تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک هشتم نهایی هشتمین دوره جام جهانی بامداد روز پنجشنبه از ساعت 1 و 30 دقیقه به مصاف برزیل خواهد رفت.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها