کد خبر: ۳۹۴۶۹
زمان انتشار: ۲۰:۲۲     ۲۰ بهمن ۱۳۹۰

گرداب- مرور واکنش‌های مردمی در خصوص خبر انهدام سایتهای غیر اخلاقی، گوياي بسياري از واقعيت‌ها درباره شبكه مستهجن نگار و ضد ديني تحت مديريت ملک‌پور است و حاميان غربي و رسانه‌اي وی همچنان از شنيدن و ديدن اين واكنش‌ها طفره مي‌روند.

 تعدادی از نظرات و پيام‌هاي كاربران كه برخی از آنها نيز گرفتار دام‌هاي شيطاني ملک پور بوده‌اند در ذيل و به اختصار مورد اشاره قرار مي‌گيرد:
 
1- وقتی خودمونو جای کسانی که به دام افتادند بذاریم یا جای خانواده اون زن و دختر آیا خواب راحت می‌تونیم داشته باشیم؟ خداوند یحب التوابین است اما بعضی چیزا دیگه برای آدم برنمیگرده....
 
2- اگر ملک پور فقط برنامه نویس بود چطور رمزش را خودش داشته است و فقط خودش بوده که توان استفاده از این برنامه را داشته است؟ اگر این برنامه به کس دیگری فروخته شده بود، آن شخص می توانست آن برنامه را بر روی یک سرور دیگر آپلود کند. مگر بعد از فروش برنامه آقای ملک پور باید همیشه حضور می‌داشته برای سر پا نگه داشتن سایت؟ اگر چنین بوده که این خود اعتراف به جرم است!!!
 
3- جایی خواندم همسر ملک پور گفته او یک فقط یک طراح نرم‌افزار بوده اما جالبه که بدونید ملک پور در سایت‌های مستهجنش از نرم افزارهای آماده استفاده می‌کرده. متاسفانه همسر اين خبيث و طرفداراش سعی مي‌كنند ملک پور را یک متخصص نرم‌افزاری نشان دهند تا از جرمش کم کنند.
 
4- حدود الهی بايد درباره اين مفسدين اجرا بشه. اين كمترين انتظار ما از قوه قضائيه است.
 
5- ملک پور مبدع چيزايي بوده كه با انسانيت و هدف زندگي انسان مغاير بوده. وقتي شيطان در كسي حلول كنه اينطوري مي‌شه و جماعتي رو هم دنبال خودش مي‌كشونه. حالا اگه ريشه فاسد زده بشه امكان رشد مجدد قطع ميشه يا بسيار كم ميشه.
 
6- واقعا چقدر دردناکه. گاهی کارهایی می‌کنیم که زندگیمونو به دست خودمون به تباهی می‌کشونیم و خدا می‌دونه چقدر طول می‌کشه که اثرات یک گناه از قلب و روح آدم خارج بشه. لعنت به تو ملک پور
 
7- كسي كه حقوق اين همه آدمو زير پاش له كرده بايد باهاش به شدت برخورد كرد. تصور كن صبح از خواب بيدار شي دوستت بهت زنگ بزنه و بگه عكس یکی از بستگان نزدیکت توي سايت مستهجنه چه حالی می شی؟ واقعن باید هر چه زودتر حکم این شیطان اجرا بشه
 
8- با این گروه به شدت برخورد کنید. سایت مستهجن ملک پور کثیف، خيلي از خانواده‌هاي ايراني را دچار درد و اندوه کرد. بعضی از آنها شاید نتونن تا آخر عمر اثرات آن را از خود دور کنند. 
 
9- مسئولین لطفا به خواب نرید فکر کنید که این دزدان حیا و ناموس و شرف در کمین تمام ما جوانان هستند جوانان شما هم.
 
10- لعنت. لعنت خدا و همه پیغمبرا بر این انسان ها.
 
11- زندگیم نابود شد. کاش دیگران مثل من نباشند. خدا باعث و باني شو نابود كنه هر چه زودتر.
 
12- من در امریکا زندگی می‌کنم و از دستگیری این اشخاص و صدور حکمشون خوشحال شدم. هر چند من هم برای دیدن وب‌سایت آنها رفته بودم اولاً می‌دانستم که این وب‌سایت‌ها همیشه مشکل‌ساز است. ویروس و... دوماً فهمیدم اینها چه ارتباطی با سازمان‌های مخالف ایران دارند حتی فروش دخترهای کم سن و سال هم داشتند که این مثلاً در امریکا هم جرم است. دمتون گرم. امیدوارم این عبرت شود برای افرادی ساده لوح  که فریب اینا رو می خورند.
 
13- حقیقت اینه که کنجکاوی نوجوانان و جوانان باعث میشه این سایت ها بازدیدکننده داشته باشند . بعضی‌ها بعد از کنجکاوی (مثل من در دوران مجردی ) از این سایت ها دوری می کنند و برخی در این منجلاب فرو می‌روند.
 
14- سلام به شما نگهبانان وطن و مردم ايران. من يكي از كاربران سايت‌ها بودم. فقط از خدا طلب مغفرت دارم. مي‌ترسم تو اون دنيا پرده از اعمالم برداره و تو اون دنيا هم شرمنده خانواده‌ام بشم. اين دنيا كه گند زدم! توبه...توبه...توبه. از شما هم ممنون كه چشمامو باز كردين. نمیدونم ملک پور میخواد جواب خدا رو چی بده.
 
15- این آشغال‌ها یک کاری کرده بودند که به دین خودم شک کنم. نمی دانید چه روزها و ساعت‌ها در اینترنت به دنبال جوابهام می‌گشتم. حال فهمیدم که همه این آشغال‌ها می‌خواستند من را نابود کنند. از شما درخواست دارم اینها را مجازات کنین. شاید هزاران جوان مانند من بر سر دوراهی بودند و ...
 
 16- واقعا چقدر دردناکه. گاهی کارهایی می‌کنیم که زندگیمونو به دست خودمون به تباهی می‌کشونیم و خدا می‌دونه چقدر طول می‌کشه که اثرات یک گناه از قلب و روح آدم خارج بشه اصلابه نظر دوستان می‌شه به زندگی معمولی برگشت؟
 
17- مشتاق دیدن به خواری افتادن کسانی هستم که داشتن منو از خانواده ام جدا مي كردن.
 
18- منتظر اعدام تک تک این افراد هستیم! هی غرب بدان که ایران و جهان اسلام جولانگاه توحش و حیوانیت تو نیست. مرگ بر بی غیرت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی اصغر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۵۰ - ۲۱ بهمن ۱۳۹۰
۰
۰
جوانهای که مبانی فکری مستحکمی ندارند ورودشان به اینترنت برای حتی تحقیق مضر است، چون حضور پاسخویان غیر متخصص به شدت فضا را آلوده کرده و تا افراد این را تشخیص دهند بخش زیادی از عمرشان را تلف می کنند، اصولا مگر انسان به سادگی راضی نمی شود برای مداوای جسمش، بدنش را در اختیار دکتری که نمی شناسد قرار دهد، چگونه روح و فکرش را در اختیار کسانی قرار می دهد که هیچگونه شناختی از آنها ندارد؟ بی توجهی به همین امر باعث پیدایش اعتقادات عجیب و غریب شده، استادشان هم اینترنت است.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها