أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۵۴۲۸
زمان انتشار: ۱۵:۰۵     ۰۸ مهر ۱۳۹۵
با هدف ایجاد فضای مردمی دوران هشت سال دفاع مقدس، از بانوان شهر تهران دعوت می کنیم در طرح بافت کلاه و شال گردن برای رزمندگان و مدافعان حرم مشارکت کنند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از مهر، فرمانده بسیج ناحیه سلمان فارسی ضمن تشریح این طرح که یاد آور خاطرات هشت سال دفاع مقدس و کمک های بانوان در تهیه ملزومات جبهه و جنگ است؛ گفت: در نمایشگاه یاد یاران که به مناسبت هفته دفاع مقدس از سوی شهرداری منطقه ۱۱ در بوستان دانشجو دایر شده بود؛ بانوان این منطقه با حضور در غرفه مدافعان حرم و مشارکت دربافت کلاه و شال گردن استقبال خوبی از اجرای این طرح داشته اند.

به گفته سرهنگ قاسم رضایی بانوان علاقمند به بافت کلاه و شال گردن می توانند همه روزه برای دریافت کاموا و میل بافتنی به بسیج ناحیه سلمان فارسی واقع در خیابان امام خمینی، خیابان کمالی، ابتدای خیابان کاشان بخش بسیج سازندگی – قسمت مدافعان حرم مراجعه کنند یا در صورت تمایل خودشان کاموا را تهیه و پس از بافت کلاه و شال گردن به این محل تحویل دهند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها