أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۵۷۹۵
زمان انتشار: ۱۴:۲۱     ۱۱ مهر ۱۳۹۵
با متخلفان برخورد کنید
علی لاریجانی، احمد امیرآبادی و مجتبی ذوالنوری نمایندگان استان قم طی بیانیه‌ای برگزاری کنسرتی بر خلاف شئونات اسلامی و اخلاقی در این استان را محکوم کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، علی لاریجانی، احمد امیرآبادی و مجتبی ذوالنوری نمایندگان استان قم در مجلس شورای اسلامی طی بیانیه ای نسبت به برگزاری کنسرتی بر خلاف شئونات اسلامی و اخلاقی در استان قم انتقاد کردند.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

قم که شهر و محل تربیت شاگردان امام صادق (ع) است، لذا حفظ حرمت و جایگاه آن به عنوان شهر آل محمد بر همگان لازم و واجب است.

متأسفانه با حمایت اداره کل ارشاد اسلامی استان قم در این شهر مذهبی ساختارشکنی شده است و جلسه ای بر خلاف شئونات اسلامی و اخلاقی برگزار شده است که موجب تألم و تکدر خاطر مراجع معظم تقلید و خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و عموم مردم شریف و متدین و انقلابی قم شده است.

ما نمایندگان مجلس شورای اسلامی استان قم ضمن محکوم نمودن رخدادهای غیراخلاقی و غیراسلامی در سالن اداره کل ارشاد اسلامی استان قم، از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی می خواهیم ضمن برخورد با متخلفان به ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی، تمهیدات لازم برای جلوگیری از تکرار این گونه ساختارشکنی ها و هتک حرمت ها در شهر مقدس قم و حریم اهل بیت (ع) اقدام عاجل و موثر را به عمل آورند.

علی لاریجانی

احمد امیرآبادی فراهانی

مجتبی ذوالنوری

نمایندگان استان قم در مجلس شورای اسلامی
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
نصرالله
Iran, Islamic Republic of
۰۸:۱۶ - ۱۲ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
اگه راست میگن پیگیری کنند تا مدیرکل ارشاد قم عزل بشه و یه وقت پست دیگه ای نگیره ضمنا به وزیر هم تذکر جدی بدهند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها