کد خبر: ۳۹۶۱۶۳
زمان انتشار: ۱۴:۳۹     ۱۳ مهر ۱۳۹۵
روابط عمومي سازمان غذا و دارو در اطلاعيه‌اي اسامي شركت ها و فرآورده‌هاي غذايي غيرمجاز را اعلام كرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومي سازمان غذا و دارو، در اطلاعيه‌اي فرآورده‌هاي غذايي رﺷﺘﻪ آش  ﮐﺎرﮔﺎه اﻣﯿﺪ ﻫﺎﺷﻢ زاده با ﻧﺎم ﺗﺠﺎري ﻓﺎرس ﻣﯿﻼد، ﻋﺮق ﻧﻌﻨﺎ و ﻋﺮق ﺑﺎﺑﻮﻧﻪ با ﻧﺎم ﺗﺠﺎري ﺳﺮاج، عرق گلپوره با ﻧﺎم ﺗﺠﺎري مجلل و ﭘﺎﯾﺪار ﮐﻨﻨﺪه ﻣﺎﺳﺖ و دوغ با ﻧﺎم ﺗﺠﺎري ﻻﮐﺘﯿﻦ، غيرمجاز و تقلبي معرفي شدند.

همچنين محصولات ﮔﻼب و ﻋﺮﻗﯿﺎت ﮔﯿﺎﻫﯽ  ﮐﺎﺷﺎن ﮔﻼب با ﻧﺎم ﺗﺠﺎري ﺑﻬﺎر، ﺷﯿﺮﯾﻨﯽ با ﻧﺎم ﺗﺠﺎري دانلوپ، ﭼﯿﭙﺲ ﺳﻨﺘﯽ اﺻﻔﻬﺎن ﻧﻤﮏ درﯾﺎﯾﯽ و ﮐﺎرﺧﺎﻧﻪ ﺷﯿﺮﯾﻦ ﻃﻼ با ﻧﺎم ﺗﺠﺎري ﻧﺎﻧﺴﯽ، به دليل جعل يا فقدان مستندات مورد نظر اداره كل نظارت و ارزيابي فرآورده‌هاي غذايي، آرايشي و بهداشتي سازمان غذا و دارو غيرمجاز شمرده مي‌شوند.

روابط عمومي سازمان غذا و دارو با بيان اينكه معرفي اين اسامي به قصد مبارزه با ارائه محصولات غيرمجاز در سطح عرضه صورت مي‌گيرد، از افرادي كه محصولات نامبرده را در مراكز فروش مشاهده مي‌كنند خواست معاونت‌هاي غذا و داروي دانشگاه‌هاي علوم پزشكي سراسر كشور و نيروي انتظامي را مطلع سازند تا نسبت به جمع‌آوري آنها اقدام لازم را به عمل آورند.

بر اساس اين اطلاعيه "ﮐﯿﮏ اﺳﻔﻨﺠﯽ  ﺗﺎپ رز" كه پيش از اين به عنوان توليدكننده فرآورده غيرمجاز منتشرشده بود با توجه به ارائه مستندات لازم از سوي مديران آن مجموعه به عنوان محصولي مجاز جهت توليد و عرضه معرفي مي‌شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها