أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۳۹۶۵۹۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۲     ۱۷ مهر ۱۳۹۵
حضور فعال شركت بيمه سامان و بانک سامان در شانزدهمین نمايشگاه بين‌المللي صنعت تهران در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران، سالن B-C 38
به گزارش پایگاه 598 به نقل از روابط عمومی بیمه سامان ، نمايشگاه بين المللي صنعت تهران به عنوان بزرگترين رخداد صنعتي ايران در اين حوزه با حضور بیش از 900 شرکت داخلی و خارجی برپا شد، فرصت بسيار مغتنمي است تا شركتهاي فعال در اين صنعت دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازديد دست اندركاران و متخصصان صنعت قرار دهند.

براساس اين گزارش، گروه مالی سامان با حضور فعال در كنار شركت‌هاي بزرگ حوزه صنعت نسبت به ارائه خدمات جدید بيمه اي و مالی توسط كارشناسان و مشاوران مجرب خود به بازديدكنندگان و مسئولان در حوزه خدمات و تولید محصولات صنعتی اقدام نموده است.


شانزدهمين  دوره اين نمايشگاه بين المللي در تاريخ 14  الي 17  مهر ماه ۱۳۹۵  از ساعت 10:00 الی 18:000 در محل دائمي نمايشگاه بين المللي تهران برگزار می باشد.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها