کد خبر: ۳۹۷۴۱۰
زمان انتشار: ۰۰:۵۱     ۲۵ مهر ۱۳۹۵
تحولات یمن؛
هلاکت ۶ نظامی سعودی به دست نیروهای یمنی و حمله موشکی یمنی ها به مواضع سعودی در «نجران» از جمله اخبار و تحولات یمن است.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از سبا، ۶ نظامی سعودی به دست نیروهای یمنی در نجران و جیزان عربستان کشته شدند.

یک منبع نظامی در جیزان از هلاکت ۴ نظامی سعودی توسط نیروهای ارتش و کمیته های مردمی در تبه المحروق و یک نظامی دیگر در منطقه الدخان خبر داد. این در حالی است که یک نظامی سعودی دیگر نیز در منطقه «الطلعه» در نجران هدف تک تیراندازان نیروهای یمنی قرار گرفته و کشته شد.

از سوی دیگر یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن تجمع نظامیان سعودی در مرکز مرزبانی الغاویه را با موشک الصرخه هدف قرار داد.

یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی همچنین شامگاه شنبه چندین موشک کاتیوشا را به تجمع نظامیان سعودی در منطقه صله و الخضراء در نجران شلیک کرد. در همین حال توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن با چندین خمپاره پایگاه نظامی الحمر در نجران را در هم کوبیده و تلفات مستقیمی را به آنها وارد کرد. یگان موشکی نیروهای یمنی همچنین چندین موشک کاتیوشا را به پایگاه نظامی السدیس در نجران شلیک کرد.

نیروهای یمنی همچنین روز شنبه یک خودروی نظامی مزدوران سعودی را در بخش صرواح استان مارب منهدم نموده و تجمعات مزدوران در این استان را هدف قرار دادند.

یک منبع نظامی اعلام کرد که نیروهای ارتش و کمیته های مردمی یک خودروی مزدوران سعودی را در شرق بخش صرواح منهدم کردند. یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی نیز با چندین موشک کاتیوشا تجمع مزدوران در شرق بخش الحزم را هدف قرار داد.

این در حالی است که جنگنده های سعودی همچنان به حملات خود به یمن ادامه می دهند. جنگنده های سعودی عصر شنبه صنعاء پایتخت یمن را بمباران کردند.

یک منبع محلی در صنعاء اعلام کرد که جنگنده های سعودی منطقه الحفا در بخش السبعین را طی چهار حمله هوایی بمباران کردند. در پی این حملات خسارات زیادی به منازل شهروندان و دارایی های عمومی و خصوصی وارد گردید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها