کد خبر: ۳۹۷۵۴۹
زمان انتشار: ۱۵:۱۸     ۲۵ مهر ۱۳۹۵
اپل سرانجام به مشتريان آيفون 7 در آمريكا امكان داد بدون نياز به قفل شكني از اين گوشي هوشمند آن را به طور قانوني و بدون قرارداد با اپراتور خاصي خريداري كنند.
به گزارش پایگاه 598، دسترسي به آيفون قفل شكسته كه بدون قرارداد با اپراتورهاي تلفن همراه در دنيا قابل استفاده باشد، هميشه يكي از دغدغه هاي كاربران تلفن همراه در سراسر جهان بوده است.

به دنبال فشارهاي كاربران علاقمند به اپل سرانجام اين شركت در برابر مشتريان خود تسليم شد و آيفون 7 بدون سيم كارت قفل شده را در دسترس كاربران قرار داد.

مقاومت اپل در برابر اين خواست مشتريان خود تا به حال باعث شده بود هك كردن آيفون براي شكستن قفل آن به كسب و كاري جذاب براي بسياري از هكرها مبدل شود و به فاصله كوتاهي بعد از عرضه هر مدل جديد از آيفون تعدادي هكر براي شكستن قفل آن اقدام كنند.

علاقمندان به خريد آيفون 7 قفل نشده مي توانند به فروشگاه آنلاين اپل مراجعه كرده و سفارش هاي خود را ثبت كنند. البته در اين روش كاربران بايد هزينه بسياري بيشتري براي خريد آيفون 7 بپردازند كه براي آيفون 7 برابر با 649 دلار و براي آيفون 7 پلاس برابر با 769 دلار است.

كاربران بعد از خريد اين آيفون ها مي توانند از سيم كارت هاي هر اپراتوري به طور دلخواه در آنها استفاده كنند. تحويل آيفون هاي 7 خريداري شده در آمريكا بين يك تا سه روز كاري زمان مي برد. اين زمان در مورد آيفون 7 پلاس بين سه تا چهار هفته است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها