کد خبر: ۳۹۷۶۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۶     ۲۳ بهمن ۱۳۹۰
متاسفانه برخی رسانه های حامی جبهه متحد این روزها پس از تخریب های ناجوانمردانه و تفرقه افکنانه علیه اعضای شاخص جبهه پایداری انقلاب اسلامی همچون حجت الاسلام و المسلمین دکتر آقا تهرانی و حجت الاسلام و المسلمین دکتر سقای بی ریا، به سبک رسانه های حامی اصلاح طلبان و جریان انحرافی، برای تخریب حضرت علامه مصباح یزدی دست به کار شده اند که اقدام اخیر سایت خبری منسوب به توکلی در همین راستا می باشد.
به گزارش سرویس خانه ملت 598 به نقل از  بی باک، حضرت آیت‌الله مرتضی مقتدایی در مراسم گرامیداشت سی‌وسومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سخنانی با اشاره به اینکه به برکت خون شهیدان امروز نظام الهی در کشور ما برقرار است،‌ یادآور شد: امروز بیداری اسلامی در کشورهای مسلمان برگرفته از همین انقلاب ایران است، ‌شعارهای آنها همین شعارهای انقلاب است.

وی تاکید کرد: این بیداری کشورهای اسلامی روز به روز به جلو خواهد رفت و همانطور که تا کنون چهار دیکتاتور را از میان برداشته است سایر دیکتاتور‌ها را نیز از پای درخواهد آورد و همانطور که آقا فرمودند این خیزش خاموش نخواهد شد و ان‌شاءالله ادامه دارد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شعارهای امروز همان شعارهای ابتدای انقلاب است، ابراز داشت: این خط،‌ خط اسلام است و خطی است که امام آن را ترسیم کرد و مقام معظم رهبری آن را دنبال کرد و ما باید همین را حفظ کنیم و هیچ گونه انحراف را قبول نکنیم.

وی با تاکید بر اینکه هر نوع انحراف از هر گلویی که درآمد باید در همان گلو خفه شود، تصریح کرد: باید صراط مستقیمی را که امام به ما نشان داده است پشتیبانی و حفظ کنیم.

مقتدایی زمان کنونی را حساس دانست و ابراز داشت: دشمنان که از فشار نظامی نا‌امید شده‌اند و به دنبال ایجاد اختلاف و دو دستگی در کشور هستند و می‌خواهند با ایجاد شبهات در کشور، مردم به ویژه نسل جوان را از اسلام و روحانیت دور کنند.

وی با بیان اینکه اگر اختلاف بین ما پیش آمد به سقوط نظام خواهد انجامید، اظهار داشت: دشمنان امروز با طمع ایستاده‌اند و منتظر همین مسئله هستند بنابر این ما باید وحدت خودمان را حفظ کنیم.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با بیان اینکه راهپیمایی دشمن شکن 22 بهمن و انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم، خاطرنشان کرد: حضور ما در صحنه‌ها باید حضوری یکپارچه باشد تا دشمن، استکبار و صهیونیست‌ها بفهمند، مردم پشتیبان نظام هستند و از راهی که انتخاب کرده‌اند برنگشته‌اند و همانگونه که تاکنون فداکاری کرده‌اند همچنان بر اصول، ارزش‌ها و آرمان‌های اسلامی خود پایبندند.

وی با توصیه مردم به حضوری پر شور در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: اگر مردم حضوری گسترده و همه جانبه داشته باشند دشمنان ما مایوس خواهند شد.

مقتدایی همچنین حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی را مهم ارزیابی کرد و گفت: حضور ما باید به فرمایش مقام معظم رهبری دشمن‌شکن و مایوس کننده برای دشمنان باشد.

وی با بیان اینکه دشمنان باید بفهمند این مردم نظام اسلامی‌ را دوست دارند، تاکید کرد: البته مشکلاتی هم وجود داشته و دارد اما این نظام، نظام الهی است که باید حفظ شود.

گفتنی است؛ اخیرا برخی سیاسیون و رسانه های حامی آنها در لباس اصولگرایی برخلاف توصیه های حضرت امام خامنه ای و سایر بزرگان دینی، سعی در تخریب نیروهای شاخص انقلاب و افتخار آفرینان ایام فتنه پرداخته اند.

این سیاست زدگان و رسانه های حامی آنها که بر اساس نگرش و تفکر حزبی، انحراف را تنها در یک شخص و جریان منسوب به دولت می بینند؛ در حالیکه به تصریح دین مقدس اسلام هرجا که شخص و یا گروهی از اصول و گفتمان اسلامی و انقلابی مورد تائید رهبران دینی فاصله گیرد؛ گرفتار انحراف شده است و همانطور که حضرت آیت الله مقتدایی تصریح کردند؛ انحراف از هر گلویی که در آید باید خفه شود لذا کسانی که در ایام فتنه از ساکتین و خواص بی بصیرت بوده و از اصول و ارزشهای ولایی و اسلامی _ که همان اطاعت پذیری محض از ولایت می باشد _ فاصله گرفته اند و حتی بعضا حرمت شکنان روز عاشورای 88 را نیز محکوم نکرده اند امّا امروزه بر سر سفره اصولگرایی نشسته و داعیه دار وحدت برای حفظ نظام می باشند، قطعا هم خود و هم توجیه کنندگان آنها گرفتار انحرافی واضح شده اند.

متاسفانه برخی رسانه های حامی جبهه متحد این روزها پس از تخریب های ناجوانمردانه و تفرقه افکنانه علیه اعضای شاخص جبهه پایداری انقلاب اسلامی همچون حجت الاسلام و المسلمین دکتر آقا تهرانی و حجت الاسلام و المسلمین دکتر سقای بی ریا، به سبک رسانه های حامی اصلاح طلبان و جریان انحرافی، برای تخریب حضرت علامه مصباح یزدی دست به کار شده اند که اقدام اخیر سایت خبری منسوب به توکلی در همین راستا می باشد.

جا دارد که این افراد و رسانه های حامی آنان که بعضا خود همچون برخی از اعضای جریان انحرافی در کنار دولت، متهم به برخی مفاسد اقتصادی و ... هستند؛ از عاقبت لجن پراکنی های بی ثمر و تخریبهای مکرر اصلاح طلبان و رسانه های حامی جریانات انحرافی علیه حضرت علامه مصباح یزدی درس عبرت گیرند و بیش از این آب در آسیاب دشمن نریزند.

گفتنی است، برخی دیگر از رسانه های حامی این جریان نیز در اقدامی عجیب، صریحا از کاهش سهمیه روحانیت در لیست جبهه متحد در تهران ابراز خوشحالی کرده بودند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها