کد خبر: ۳۹۷۷۱۲
زمان انتشار: ۱۵:۰۶     ۲۶ مهر ۱۳۹۵
مهاجم ملي‌پوش پرسپوليس گفت:‌ اگر زمان تعويض در بازي با نفت ناراحت شدم به دليل داشتن مشكل با برانكو نبوده است.

به گزارش پایگاه 598، مهدي طارمي در گفت‌وگو با فارس، درباره وضعيت تيم ملي كشورمان در راه صعود به جام جهاني، روند گلزني‌هايش در ليگ برتر، بحث بازي نكردن رامين رضائيان، ناراحتي‌اش از تعويض از بازي با نفت تهران و ... صحبت‌هايي كرد كه در زير مي‌خوانيد.

* بازي با قهرمان فصل گذشته سخت است

فارس: پس از 2 برد خوب مقابل سپاهان و نفت تهران حالا بايد به مصاف استقلال خوزستان در اهواز برويد كه قهرمان فصل گذشته است.

بازي كردن در خوزستان هميشه سخت است. به خصوص حالا كه با تيمي مثل استقلال خوزستان بازي داريم كه فصل گذشته قهرمان ليگ برتر شده است و مدافع عنوان قهرماني است. درست است كه آنها سرمربي‌شان را از دست داده‌اند اما سيروس پورموسوي دستيار همان مربي بوده و سبك بازي استقلال خوزستان عوض نشده است. آنها تيم خوبي دارند و آخرين بازي‌شان را مقابل ماشين‌سازي به برتري رسيدند و قطعا ما بازي سختي مقابل اين تيم خواهيم داشت اما براي حفظ صدرنشيني محكوم به شكست آنها در شهرشان هستيم.

* امسال بيشتر از 24 گل مي‌زنم

فارس: روند گلزني‌هايت در ليگ برتر نشان مي‌دهد كه امسال هم دورخيز كرده‌اي تا آقاي گل شوي و در صورت اين اتفاق قطعا ركوردار خواهي شد.

طبيعتا هر بازيكني دوست دارد در همه بازي‌ها گل بزند من هم از اين قاعده جدا نيستم. البته اين را بگويم كه اولويت براي من قهرماني پرسپوليس است و اولويت دوم آقاي گلي است. من همه تلاشم را مي‌كنم كه امسال بتوانم باز هم آقاي گل ليگ برتر شوم تا ركورد جديدي در فوتبال به نام خود ثبت كنم.

فارس: فصل گذشته قصد داشتي24 گل بزني اما اين اتفاق رخ نداد. براي امسال چند گل را مدنظر داري؟

خب قبول كنيد فصل گذشته اولين سالي بود كه من در كورس آقاي گلي بودم و فكر مي‌كنم روي كم‌دقتي خودم نتوانستم 24 گل بزنم كه اگر دقت بيشتري مي‌كردم حتي مي‌توانستم بيشتر از 24 گل بزنم اما امسال شرايط فرق كرده و باتجربه‌تر شد‌ه‌ام. خودم هم مي‌دانم كه توپ‌هاي كمتري نسبت به سال گذشته خراب مي‌كنم و قصدم اين است كه امسال بيشتر از فصل گذشته گل بزنم.

فارس: اما قبول داري كه به عنوان يك مهاجم موقعيت گل زياد از دست مي‌ دهي و اين موضوع خوشايند هواداران نيست؟

من معمولا اگر در موقعيت صد در صد گل قرار بگيرم آن توپ را گل مي‌كنم و امسال فقط فكر كنم در بازي با صباي قم يك موقعيت خيلي خوب گلزني را از دست دادم.

فارس: اما در دربي هم بهترين موقعيت بازي را از دست دادي.

در دربي توپ ناگهاني به سمت من آمد و نمي‌توان نام آن را موقعيت صد در صد گل گذاشت. زماني يك موقعيت صد در صد حساب مي‌شود كه مهاجم با دروازه‌بان تك به تك شود اما طبيعي است كه همه توپ‌ها گل نشود چرا كه در آن صورت ديگر فوتبال نيست و هندبال شده است!

* درباره بازي كردن بازيكنان نظر نهايي را برانكو مي‌دهد

فارس: نقل قول تو بعد از بازي با نفت در مورد بازي نكردن رامين رضائيان كمي حاشيه‌اي شده است. خودت كامل بگو كه منظورت از آن حرف‌ها چه بوده است؟

خبرنگاران بعد از بازي از من درباره رامين سؤال كردند كه من گفتم من نه نظري دارم و نه بايد نظر بدهم چرا كه اين مسائل در حيطه اختيارات برانكو است و او بهترين تصميم را درباره بازي كردن يا بازي نكردن بازيكنان مي‌دهد. البته گفتم كه اگر نظر خودم را بخواهم بگويم اين است كه رامين در تيم ملي فيكس است و مي‌تواند به ما كمك كند. هر چند كه ماهيني هم تا اينجا خيلي خوب كار كرده و به دليل سابقه‌اش مي‌تواند در پست دفاع وسط هم بازي كند. اين نظر من بوده اما قطعا نظر نهايي نظر برانكو است كه مهم است.

* كسي زحمات ماهيني را نفي نمي‌كند

فارس: قبول داري كه هجمه زياد براي بازي كردن رامين رضائيان به نوعي كم لطفي كردن به حسين ماهيني و بازي‌هاي فوق‌العاده‌اش بوده است؟

اين حرف را قبول دارم و صد در صد مي‌گويم كه ماهيني امسال عالي بوده و در اين مدت از بهترين‌هاي پرسپوليس بوده است كه در آن هيچ شكي نيست. اگر همه مي‌گويند رامين بازي كند به دليل زير سوال بردن ماهيني يا به معني بيرون نشستن او نيست بلكه ماهيني هوش زيادي دارد و مي‌تواند در دفاع وسط هم بازي كند.

فارس: زماني كه در بازي با نفت تعويض شدي مشخص بود كه ناراحت هستي هر چند كه بعد از بازي گفتي ناراحت نبودي اما فكر نمي‌كني حالا كه همه روي تو زوم هستند بهتر است به گونه‌اي در زمين خودت را نشان دهي كه حاشيه‌اي به سراغت نيايد؟

بازيكني كه تعويض مي‌شود قطعا ناراحت مي‌شود چرا كه در آن بازي يا بد بوده كه به دليل بد بودنش ناراحت است يا اينكه گل زده و دوست داشته باز هم در زمين بماند تا باز دوباره گلزني كند. طبعا بازيكن در زمان تعويض ناراحت مي‌شود و شما هيچ كجاي دنيا بازيكني نمي‌بينيد كه در زمان تعويض شدن قهقهه بزند! ناراحت بودن من به دليل همين مسئله بود و ناراحت بودن در زمين تعويض به منزله مشكل من با سرمربي يا شخص ديگري نيست. يك بازيكن در بازي گل زده واضح است كه از تعويضش ناراحت مي‌شود اما همه ما مي‌دانيم حق با برانكو است و اينطور نيست كه از دست او ناراحت باشم. خود من هم نمي‌پذيرم كه بازيكني در زمان تعويض ناراحت شود. حتي ديديد روي نيمكت نشستم و هيچ حركت اضافه‌اي انجام ندادم. اگر ناراحت بودم شايد كاري مي‌كردم.

* در پرسپوليس باند بازي نداريم

فارس: رفاقت زياد تو با كاميابي‌نيا، مسلمان و احمدزاده شايعه‌هايي به راه انداخته بود كه در پرسپوليس باند درست كرده‌ايد. خودت اما هيچ گاه در اين باره صحبت نكردي.

اين حرف را اصلا قبول ندارم چرا كه شخصيت من به گونه‌اي است كه با همه بازيكنان از بزرگترين تا جوان‌ترين گرفته شوخي مي‌كنم. من با سيدجلال حسيني كه كاپيتان تيم است مي‌خندم و شوخي مي‌كنم تا حميد طاهرخاني كم‌سن‌ترين بازيكن تيم ماست اما طبيعي است كه به هر حال هر بازيكني با چند نفر بهتر از بقيه باشد. خود من با سيدجلال، نوراللهي، ماهيني، احمدزاده، كاميابي‌نيا و مسلمان بهتر از بقيه هستم و خيلي با هم صميمي هستيم. به هر حال يك بازيكن كه نمي‌تواند با همه تيم صميمي باشد. خود شما هم در بين افرادي كه در كنارتان هستند با چند نفر بهتر از بقيه هستيد و نمي‌توان نام اين مسئله را باندبازي گذاشت. خوشبختانه در تيم فقط يك باند داريم و آن هم باند تيم پرسپوليس است.

فارس: مسئولان باشگاه نفت تهران به دليل اظهارات چند وقت اخير عليرضا بيرانوند از او شكايت كردند. تو به عنوان هم‌بازي بيرانوند در تيم ملي و پرسپوليس موافق چنين برخوردهايي با بازيكنان ملي‌پوش هستي؟

من ديروز با بيرانوند در اين باره صحبت كردم و او گفت مشكل خاصي نيست. به هر حال بيرانوند پول سنگيني از تيم سابقش مي‌خواهد كه نمي‌توان از آن گذشت. هر بازيكني مشكلات مالي خاص خودش را دارد و شايد او از روي ناراحتي اين حرف‌ها را زده اما ته دل او هيچ چيزي نيست و من مطمئنم از روي ناراحتي اين صحبت‌ها را مطرح كرده است.

* كار ما براي صعود به جام جهاني راحت شده است

فارس: به تيم ملي برسيم. در اين 2 بازي آخر 6 امتياز گرفتيد و به نظر مي‌رسد راه صعود به جام جهاني هموارتر شده است.

واقعا خدا را شكر. تيم ملي در مهمترين بازي‌هاي خود در راه صعود به جام جهاني 6 امتياز گرفت و فكر مي‌كنم با اين وضعيت 70 درصد راه صعود به جام جهاني را طي كرديم هر چند كه اعتقاد من اين است كه با اين 2 بازي كه برديم كار ما براي صعود به جام جهاني راحت‌تر شده است. ما 2 بازي بسيار سخت را برديم و به نظرم بايد تمركزمان را تا آخرين روز حفظ كنيم و اين روند را ادامه دهيم.

فارس: در راه صعود به جام جهاني همه انتظار حمايت از تيم ملي را دارند. تو به عنوان يك ملي‌‌پوش در اين باره چه صحبتي داري؟

به هر حال بحث سخت‌افزاري براي تيم ملي خيلي مهم است. ما چمن خوب نداريم و مجبوريم اردوهاي تيم ملي را در خارج از كشور برگزار كنيم زيرا كه چمن خوب نداريم و اين موضوع باعث ناراحتي ماست. خوشبختانه مشكل لباس حل شد و كي‌روش هم راضي است اما شايد رضايت او صد در صدي نباشد. شما به عنوان يك فوتباليست نمي‌توانيد در زمين ناهموار تمرين كنيد اما در زمين صاف مسابقه دهيد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۵:۲۵ - ۲۶ مهر ۱۳۹۵
۰
۰
توکی هستی که بخواهی با برانکو مشکل داشته باشی یادت نرود که چندی پیش با وساطت و قبولی برانکو به پرسپولیس برگشتی تو غیرت لباس و رنگ را نداری بلکه درد پول و نوع رنگ تراول را داری و همین تو بودی که از پرسپولیس ها هنگام آمدن به ایران عذرخواهی کردی و.... حالا طلبکار هم شدی؟؟ اینجاست که میگن اگر به مرده رو دهی میگه من زنده هستم.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها