کد خبر: ۳۹۹۸۳۸
زمان انتشار: ۱۶:۱۱     ۱۱ آبان ۱۳۹۵
کمیته انضباطی فدراسیون والیبال آرای خود را درباره دیدار خاتم اردکان و سازمان عمران شهرداری ساری را صادر کرد.
به گزارش پایگاه 598، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال روز دوشنبه دهم آبان ماه برای رسیدگی به حواشی دیدار تیم های خاتم اردکان و سازمان عمران شهرداری ساری که در چارچوب هفته دوم لیگ برتر والیبال، پنجم آبان ماه به مصاف یکدیگر رفتند، با حضور ناظر و داور اول مسابقه و برگزار شد.

به گزارش تابناک ورزشی، در ابتدای این نشست گزارش ناظر مسابقه قرائت شد، سپس گزارش داور اول مسابقه مورد بازبینی قرارگرفت، در ادامه ناظر و داور مسابقه توضیحاتی را ارائه کردند و دعوت شدگان به کمیته انضباطی هر یک مطالب خود را ارائه کردند.

در نهایت کمیته انضباطی فدراسیون والیبال آرای خود را درباره این دیدار به شرح زیر صادر کرد:

«نظربه اینکه مطابق گزارش ناظر مسابقه بهزاد محمودی سرمربی و ناصر رحیمی پناه، ادریس دانشور، حسین امیری ، محمد غلامی بازیکنان تیم عمران ساری در دیدار با تیم خاتم اردکان با بروز رفتار غیر ورزشی که متاسفانه صحنه هایی از آن از سیمای جمهوری اسلامی ایران و در فضای مجازی پخش گردیده است، مرتکب تخلف شده اند و رفتار بازیکنان در دست زدن برای داور و ترک میدان مسابقه به گونه ای موجب وهن میادین ورزشی و داوری تلقی گردیده است و با اصل جوانمردی در ورزش مغایر است. با امعان نظر به اظهارات سرمربی و بازیکنان مذکور که ضمن پذیرش رفتار اشتباه خود و ابراز ندامت تقاضای تخفیف کرده اند و سرمربی مسئولیت رفتار بازیکنان را به عهده گرفته است و در واقع نیز نامبرده باید رفتار بازیکنان را کنترل می کرد، با استناد به اختیارات حاصله از ماده ده آئین نامه انضباطی سازمان لیگ به ویژه بندهای 1-38 ، 1-39 و 2-39 با رعایت کیفیات مخففه به لحاظ فقد سابقه نامبردگان، بهزاد محمودی سرمربی تیم سازمان عمران شهرداری ساری سه جلسه، ناصر رحیمی پناه بازیکن تیم عمران ساری دو جلسه و ادریس دانشور، حسین امیری و محمد غلامی بازیکنان تیم سازمان عمران شهرداری ساری هر کدام یک جلسه از شرکت در مسابقات لیگ برتر والیبال محروم شدند. بدیهی است محرومیت قبلی بهزاد محمودی و ناصر رحیمی پناه در این خصوص از این محرومیت کسر می گردد. همچنین باشگاه والیبال سازمان عمران شهرداری ساری به یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها