يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۰۰۸۷
زمان انتشار: ۱۴:۰۷     ۱۳ آبان ۱۳۹۵
با یک حساب سرانگشتی می توان به این نتیجه رسید که گرت بیل در هفته ۳۵۰ هزار پوند و در سال رقمی حدود 16 میلیارد تومان به پول ایران دستمزد دریافت می کند که این رقم در قیاس با ستاره های یک میلیاردی فوتبال ایران 16 برابر است.
به گزارش پایگاه 598، گرت بیل،رونالدو و مسی سه نفر اول دریافت گران‌ترین دستمزدهای فوتبال در دنیا هستند.
به گزارش تابناک ورزشی، در فوتبال ورشکسته ایران که قراردادها به صورت نجومی امضا اما به صورت قطره ای پرداخت می شود بهترین بازیکن ایرن رقمی حدود 1.5 میلیارد تومان پول می گیرد( باز هم تاکید می شود اگر بگیرد!) اما در فوتبال حرفه ای دنیا این موضوع فرق دارد. 10 بازیکن برتر در دنیا از لحاظ دستمزد رقم های نجومی دریافت می کنند که اگر رقم دریافتی آنها را به پول رایج در کشور خودمان تبدیل کنیم شاید بازیکنی مثل بیل در سال بتواند 16 برابر بازیکنانی مثل رحمتی، کاوه رضایی،سید جلال حسینی،وحید امیری و  که از نگاه سازمان لیگ و باشگاه ها گرانترین ها هستند ...... بگیرد. یعنی ستاره های اول و دوم رئال رقمی معادل 16 برابر ستاره های فوتبال ایران پول دریافت می کنند گه البته این موضوع شامل حال بازیکنانی مثل زلاتانُ، آگوئرو، پوگبا، نیمار و .... هم بشود.
با یک حساب سرانگشتی گرت بیل در هفته۳۵۰ هزار پوند و در سال رقمی حدود 16 میلیارد تومان به پول ایران دستمزد دریافت می کند.
شما فهرست اسامی 10 بازیکن گرانقیمت دنیا را در زیر مشاهده می کنید.
10- زلاتان ابراهیموویچ (منچستریونایتد) – 220 هزار پوند در هفته
او برای پیوستن به من‌یونایتد از حقوق نجومی خود در پاریس‌سنت‌ژرمن صرف نظر کرد. زلاتان پارسال در رده سوم این لیست جای داشت.
دستمزد‌سالانه‌مسی‌و‌رونالدو‌۱۶‌برابر‌قرارداد‌رحمتی،آندو،بیرانوند‌و امیری!
9- سرخیو آگوئرو (منچسترسیتی) – 230 هزار پوند در هفته
با وجودی که دو سال و نیم از قرارداد او باقی مانده، گزارشات می‌گوید تمدید قرارداد او، می‌تواند آگوئرو را در رده سوم این لیست جای دهد.
8- گراتسیانو پله (شاندونگ لیونگ) – 260 هزار پوند در هفته
حقوقی که پله در این دو سال در چین بدست خواهد آورد از تمام حقوقی که در مجموع 7 سال گذشته دریافت کرد بیشتر است.
7- هالک (شانگهای) – 274 هزار پوند در هفته
این حقوق، بالاترین دریافتی یک بازیکن در چین می‌باشد. هالک می‌تواند با امتیازاتی که در قراردادش وجود دارد در یک سال بیش از 17 میلیون پوند بدست بیاورد.
6- پل پوگبا (منچستریونایتد) – 290 هزار پوند در هفته
گرانترین بازیکن به معنای بیشترین دریافتی نیست اما رقم قرارداد و انتقال او در مجموع به 178 میلیون پوند خواهد رسید.
5- وین رونی (منچستریونایتد) – 300 هزار پوند در هفته
هنوز سه سال از قرارداد رونی باقی مانده است پس هنوز این بازیکن می‌تواند 40 میلیون پوند دیگر به جیب بزند!
4- نیمار (بارسلونا) – 305 هزار پوند در هفته
این ستاره برزیلی در ماه اکتبر قرارداد خود را تمدید کرد که در یک فصل 15.9 میلیون پوند بدست می‌آورد و این رقم با امتیازات موجود در قرارداد می‌تواند به 22.5 میلیون پوند برسد.
3- لیونل مسی (بارسلونا) – 275 هزار پوند در هفته * پس از کسر مالیات
بارسا بزودی پیشنهاد قرارداد جدیدی را به مسی ارائه خواهد کرد. شایعات از رقم 583 هزار پوند در هفته حکایت دارد که او را به صدر این جدول خواهد رساند.
دستمزد‌سالانه‌مسی‌و‌رونالدو‌۱۶‌برابر‌قرارداد‌رحمتی،آندو،بیرانوند‌و امیری!
2- کریستیانو رونالدو (رئال‌مادرید) – 288 هزار پوند در هفته * پس از کسر مالیات
اکنون موعد تمدید قراداد رونالدو در رئال است. قرارداد او هنوز بر مبنای توافق سال 2013 می‎باشد.
دستمزد‌سالانه‌مسی‌و‌رونالدو‌۱۶‌برابر‌قرارداد‌رحمتی،آندو،بیرانوند‌و امیری!
1- گرت بیل (رئال‌مادرید) – 350 هزار پوند در هفته * پس از کسر مالیات
رسانه‌های اسپانیایی و روزنامه گاردین حقوق جدید بیل را تأیید کرده‌اند. در این قرارداد جدید، بیل در 6 سال 150 میلیون پوند دریافت می‌کند! گرت بیل  هفته پیش قراردادش را با این شرایط  تمدید کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها