أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۰۰۰۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۵۹     ۱۳ آبان ۱۳۹۵
مشاور عالی سازمان سنجش از زمان انتشار کارت شرکت در سه آزمون استخدامی سال 95 خبر داد.
به گزارش پایگاه 598، حسین توکلی مشاور عالی سازمان سنجش در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت:کارت شرکت در آزمون استخدامی 12 دستگاه اجرایی کشور، دانشگاه علوم پزشکی و آموزش و پرورش سال 95 از روز سه شنبه 18 آبان برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد.

وی ادامه داد: کلیه داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون باید از روز سه شنبه 18 آبان لغایت روز پنج شنبه 20 آبان ماه به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد نمودن اطلاعات شناسنامه ای یا اطلاعات ثبت نامی از کارت شرکت در آزمون خود یک نسخه پرینت تهیه و بر اساس آدرس و زمان تعیین شده به حوزه امتحانی مورد نظر مراجعه کنند.

توکلی اظهار داشت: این آزمون در 53 شهرستان به طور همزمان برگزار می شود که 99 هزار و 522 نفر در سومین آزمون متمرکز دستگاه های اجرایی کشور، 123 هزار و 576 نفر در دانشگاه های علوم پزشکی و 233 هزار و 421 نفر در آزمون استخدامی آموزش و پرورش ثبت نام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور بیان کرد: فرآیند برگزاری آزمون نوبت صبح از ساعت‌ 8:30 صبح و نوبت عصر از ساعت‌ 14 روز جمعه 21 آبان ماه 95 آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: در حوزه های امتحانی برای آزمون نوبت صبح رأس‌ ساعت‌ 8صبح و برای آزمون نوبت عصر رأس‌ ساعت‌ 13:30 بعدازظهر بسته می شود، لذا داوطلبان لازم است قبل از بسته شدن درهای ورود به جلسه آزمون در حوزه امتحانی حاضر باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها