أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۰۰۲۱۸
زمان انتشار: ۱۴:۱۷     ۱۵ آبان ۱۳۹۵
صدها فعال اردنی شب گذشته با تجمع در برابر پارلمان این کشور در امان، توافق گازی با رژیم صهیونیستی و روند عادی سازی روابط با این رژیم را محکوم کردند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری قدس، در این تظاهرات صدها فعال اردنی در برابر ساختمان پارلمان اردن در مرکز امان پایتخت این کشور تجمع کردند.

مردم اردن با تاکید بر لزوم لغو توافق گازی با رژیم صهیونیستی خواستار توقف روند عادی سازی سران عربی با رژیم صهیونیستی شدند.

در این تظاهرات شرکت کنندگان با برافراشتن پارچه نوشته‎هایی با عنوان «گاز دشمن، تایید اشغالگری است»، «پول اردنی‎ها را به چه کسی می‎دهید»، «عادی سازی محکوم است» و «مردم خواهان لغو توافق گازی و توافق وادی عربه هستند» مخالفت شدید خود را با روند عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ابراز داشتند.

توافق گازی اردن و رژیم صهیونیستی دو ماه پیش به امضا رسید اما همچنان انتقادات شدید محافل اردنی و مردم این کشور به این توافق فروکش نکرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها