کد خبر: ۴۰۰۳۷۲
زمان انتشار: ۱۵:۱۹     ۱۶ آبان ۱۳۹۵
جمعي از دانشجويان عدالتخواه خوزستان اعلام كردند: اميد داشتيم در برنامه شب گذشته دورهمي، مردم جنوب و غرب كشور و خصوصا خوزستان امكان طرح مطالبات خود را داشته باشند؛ اما اين برنامه به يك رپورتاژ تمام عيار براي خانم ابتكار تبديل شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از فارس، جمعي از دانشجويان عدالتخواه خوزستان طي نامه‌اي به علي عسكري رئيس سازمان صداوسيما اعلام كردند: اميد داشتيم در برنامه دورهمي كه با حضور رئيس سازمان محيط زيست روي آنتن رفت مردم جنوب و غرب كشور و خصوصا خوزستان كه بيشترين آسيب‌ها را از پديده گردوغبار ديده‌اند نيز امكان طرح مطالبات خود را داشته باشند؛ اما متاسفانه اين برنامه به يك رپورتاژ تمام عيار براي خانم ابتكار تبديل شد و در شرايطي كه هزاران نفر از مردم بدليل بيماري‌هاي تنفسي در روزهاي اخير راهي بيمارستان شده‌اند، آقاي مديري از دلايل حسادت به «قهرمان زمين» پرسيد و اينكه همسر خانم ابتكار چاق‌تر شده يا نه!

در ابتداي اين نامه خطاب به علي‌عسكري آمده است: مدتها بود كه خبر حضور رييس محترم سازمان محيط زيست، خانم ابتكار در برنامه دورهمي شبكه نسيم نقل محافل خاص و گاها حواشي پيرامون آن هم تيتر نشريات زنجيره‌اي بود. هر چند كه هيچ دليل و سوژه خاصي براي دعوت از ايشان احساس نمي‌شد اما اميد داشتيم كه اين برنامه بتواند به فضاي يكسويه كنوني پايان دهد و ما مردم جنوب و غرب كشور و خصوصا خوزستان كه بيشترين آسيب‌ها را از پديده گردوغبار ديده‌ايم نيز امكان طرح مطالبات مان را داشته باشيم؛ اما متاسفانه در شبي كه گذشت برنامه دورهمي به يك رپورتاژ تمام عيار براي خانم ابتكار تبديل شد و در شرايطي كه هزاران نفر از مردم بدليل بيماري‌هاي تنفسي در روزهاي اخير راهي بيمارستان شده‌اند، آقاي مديري از دلايل حسادت به «قهرمان زمين» پرسيد و اينكه همسر خانم ابتكار چاق‌تر شده يا نه و...

 

در ادامه تاكيد شد: از درياچه اروميه گرفته تا پلنگ و پرنده سبزقبا و هواي اصفهان، همه مورد توجه خانم ابتكار و آقاي مديري قرار گرفت اما گويي مهم‌ترين چالش زيست محيطي دهه اخير را به كل از ياد برده بودند! البته بايد به خانم ابتكار حق داد، وقتي به گفته نمايندگان مجلس، هيچ اعتباري براي كنترل ريزگردهاي خوزستان تخصيص داده نشده و مبلغ مصوب نيز پرداخت نشده، وقتي روز به روز رودخانه كارون خشك تر مي‌شود و هيچ كسي بر روند ورود فاضلاب‌هاي صنعتي به آن كنترل موثري ندارد، وقتي جنگل‌هاي بلوط زاگرس پوسيده شده‌اند و هكتار هكتار در آتش مي سوزند و... بايد هم خانم ابتكار خوزستان را از ياد ببرد. ايشان در اجتماعي كه براي حفاظت از سگ‌ها تشكيل شده بود حضور يافت ولي هيچ‌گاه در زمان گردوخاك به خود زحمت نداد تا از نزديك درد مردم جنوب را بچشد. از چنين فردي انتظار بيش از اين هم نداريم اما صداوسيما چرا بايد چنين خطاي فاحشي را مرتكب شود؟!

در قسمت ديگري آمده است: مردم استان‌هاي جنوبي و غربي، از كرمانشاه قهرمان گرفته تا ايلام ايثارگر و خصوصا ديار نخل‌هاي بدون سر، خوزستان! كه حضرت روح الله فرمودند دين خود را به اسلام ادا كردند، مستحق اين دهن كجي مشتركي كه از جانب رييس سازمان محيط زيست و برنامه دورهمي به ايشان روا شد نيستند و قطعا عدم جبران اين كوتاهي فاحش آثار روحي بسيار بدي در جامعه خواهد داشت. مردم منتظر جبران اين خسارت هستند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۸:۲۸ - ۱۶ آبان ۱۳۹۵
۰
۰
اصلاً چه کسی اجازه داده برنامة سرتاپا مزخرف دورهمی در ماه صفر پخش بشود؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها