کد خبر: ۴۰۰۵۹
زمان انتشار: ۱۳:۱۰     ۲۴ بهمن ۱۳۹۰
اگر همجنسگرا بودن دپیلمات آذری و مزخرفات وی در دانشگاه تهران اثبات شود، باید در اولین فرصت وی را از تهران اخراج کرد.ایران سرزمینی پاک و مقدس است و قوانین اسلامی بر آن حاکم می باشد و چنین افرادی با ایده های فاسد جایگاهی در این سرزمین ندارند و ایران هم جایی برای آنها نیست

به گزارش پایگاه 598 به نقل از بولتن نیوز، "ابراهيم غفاراف" رایزن جمهوری آذربایجان نزدیک به سه هفته پیش در نشستی در دانشگاه تهران خبر برگزاري رژه‌ي همجنسبازان در مسابقات يوروويژن باكو را تائید کرد و در این باره گفت: برگزاري كارناوال گي‌ها نيز سبب خواهد شد كه سيل همجنس‌بازان به اين جمهوري سرازير شده و بخشي از صدها ميليون دلار پولي كه خرج مراسم يوروويژن شده است جبران شود.

پس از این اظهارات موهن دیپلمات آذربایجان و افشاگری مقام روسی در افغانستان درباره غفاراف و تجاوز وی به یک کودک افغانی، در حالی که دستگاه دیپلماسی کشورمان در سکوت معناداری فرو رفته بود، رسانه های داخلی و دانشجویان به واکنش در این باره پرداختند و خواستار اخراج این مقام فاسد باکویی از تهران شدند.

در حالی وزارت امور خارجه درباره اظهارات این دیپلمات آذری سکوت اختیار کرده که یک نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس می گوید اگر همجنسگرا بودن دپیلمات آذری و مزخرفات وی در دانشگاه تهران اثبات شود، باید در اولین فرصت وی را از تهران اخراج کرد.

حسین ابراهیمی نماینده بیرجند در مجلس در گفت وگو با خبرنگار بولتن نیوز با اشاره به اخبار منتشر شده در سایت بولتن نیوز مبنی بر «تمایلات همجنس گرایانه نفر دوم سفارت باکو در تهران» گفت: اگر مطالب نسبت داده شده به این فرد صحت داشته باشد، در فاسد بودن وی شکی نیست و فساد اخلاقی وی هم محرز خواهد بود.

 

وی با اشاره به حاکمیت نظام جمهوری اسلامی در ایران اظهار داشت: ایران سرزمینی پاک و مقدس است و قوانین اسلامی بر آن حاکم می باشد و چنین افرادی با ایده های فاسد جایگاهی در این سرزمین ندارند و ایران هم جایی برای آنها نیست.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با تعجب از حضور چنین فردی در دانشگاه تهران تصریح کرد: سوال این است فرد مذکور که متهم به فساد اخلاقی و همجنسگرایانه است، چطور به دانشگاه تهران راه یافته و به سخنرانی پرداخته است.

ابراهیمی با بیان اینکه در شان آذربایجان هم نیست که چنین دیپلماتی داشته باشد، اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی نسبت به این تحرکات ساکت نخواهد بود و تقاضای ما بعنوان اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از وزارت امور خارجه این است که موضوع مذکور را بررسی کرده و اگر مطالب مطرح شده در خصوص این فرد اثبات شد، بدون تعلل و در اولین فرصت نسبت به اخراج وی از تهران اقدام کند.

 سفیر آذربایجان باید احضار شود

اما این تنها واکنش نمایندگان مجلس نبود. نایب رئیس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس نیز معتقد است" اگر دیپلمات آذربایجانی سخنان سخیف و بی محتوایی در خصوص همجنسگرایانه گفته باشد، سفیر این کشور باید به وزارت امور خارجه احضار شود".

اسماعیل کوثری افزود:اگر همجنسگرا بودن دپیلمات آذری و مزخرفات وی در دانشگاه تهران اثبات شود، باید در اولین فرصت وی را از تهران اخراج کرد.

وی تاکید کرد: وزارت خارجه باید با اقدام قاطع خود، طوری عمل کند تا دیگر کسی جرات نکند تا همجنس بازی را در راستای دفاع

از آزادی و دموکراسی مطرح کند.


به گفته کوثری قطعا این موضوعات از سوی مجلس شورای اسلامی پیگیری می شود و نمایندگان مجلس واکنش قاطعی نسبت به آن نشان خواهند داد.البته باید مشخص شود که چه کسی این فرد را به دانشگاه تهران دعون کرده است. 

نماینده تهران در مجلس اظهار داشت: قطعا این موضوعات از سوی مجلس شورای اسلامی پیگیری می شود و نمایندگان مجلس واکنش قاطعی نسبت به آن نشان خواهند داد.

براساس این گزارش تلاشهای جمهوری آذربایجان برای برگزاری مراسم  مستهجن «یورو ویژن» در باکو در حالی است که اکثریت مطلق مردم این کشور را مسلمانان و شیعیانی تشکیل می دهند که به دستور حکومت، اجازه عزاداری و بزرگداشت شعائر اسلامی را ندارند. هر چند که تا زمان این جشنواره چند ماهی باقی مانده است ولی دولت باکو به تازگی با وضع دنباله دار قوانین سفارشی برای ایجاد محدودیت در اشاعه ی دین مبین اسلام و قوانین جاری این دین مقدس،حبس رهبران دینی و تحت فشار قرار دادن قشر متدین و اسلامگرای جمهوری آذربایجان را در راس امور خود قرار داده است.این اقدامات زنجیره وار طوری انجام گرفته که بصورت مدون و طبق برنامه از ممنوعیت پخش اذان ، تخریب مساجد و ممنوعیت حجاب گرفته تا وضع قانون جزایی به منظور تعقیب ، جریمه و حبس فروشندگان لوازم(مهر، سجاده ، تسبیح) و کتب دینی می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها