يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۰۱۰۷۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۲۲ آبان ۱۳۹۵
به گزارش پایگاه 598، مدیرعامل باشگاه استقلال می‌گوید: قرارداد پروپیچ با این باشگاه ترکمنچای است.
به گزارش تابناک ورزشی، پروپیچ بازیکنی که در ابتدای فصل در لیست مازاد استقلال قرار گرفته از این باشگاه شکایت کرده و البته سه بازیکن دیگر نیز از این باشگاه به فیفا شکایت کرده‌اند.
سید رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال در این باره می‌گوید: سه بازیکن خارجی استقلال در فیفا پرونده دارند. کمیته حل اختلاف در حال رسیدگی به این پرونده‌ها است. البته وکیل ما هم در حال دفاع از شرایط باشگاه است و نتایج خوبی هم گرفته است. قرار شد از مطالباتی که باشگاه استقلال از فیفا دارد رقمی حدود 300 هزار دلار از طریق فیفا به بازیکنان پرداخت شود. تنها یک بازیکن به نام پروپیچ باقی می‌ماند که رقم بالایی هم دارد. البته قرارداد این بازیکن خالی از اشکال نبوده و به نوعی می‌توان گفت که قرارداد ترکمنچای با این بازیکن به امضا رسیده است. این موضوع را هم از طریق وکیل خود پیگیری خواهیم کرد که فکر می‌کنم نه تنها مبلغی به وی تعلق نگیرد بلکه خسارت هم باید پرداخت کند. از این جهت پیشرفت خوبی داشتیم و هیچ گونه نگرانی نداریم و تنها دغدغه ما بدهی بازیکنان و مربیان است که باشگاه با شرایط فعلی قادر به پرداخت آن نیست که از زمان فتح‌الله‌زاده تا الان باقی مانده است. در این خصوص باید یک تصمیم دولتی و حکومتی بگیریم که اقدامات اولیه انجام شده و پس از صحبت با سلطانی‌فر تصمیم‌گیری خواهیم کرد.
افتخاری در خصوص وجود بندی در قرارداد بازیکنان که منجر به مشکل بین باشگاه با بازیکنان شده است، تصریح کرد: قراردادها در حالت کلی خالی از اشکال نیست. من نمی‌خواهم به گذشته برگردم اما در قراردادهای جدید بدون تایید هیات‌مدیره هیچ قراردادی را من امضا نمی‌کنم. خودم قرارداد را مطالعه می‌کنم و اینقدر تجربه دارم که اجازه ندهم سرمان کلاه برود. در قراردادها دقت کافی خواهیم داشت و تمام تلاشمان این است که اجازه ندهیم حق و حقوق باشگاه پایمال شود. متقابلا دوست نداریم که این شرایط برای بازیکنان و مربیان هم به وجود بیاید. طبق قرارداد رفتار می‌‌کنیم و تلاش می‌کنیم که حداقل امسال باشگاه بدهی نداشته باشد که به سال‌های گذشته اضافه شود. تلاش می‌کنیم وضعیت موجود را حفظ کرده و برخی از بدهی‌ها را هم پرداخت کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها